PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual
Wat wil je hiermee bereiken??
Op Hifi.nl zullen ze vast erg blij zijn met dit soort topics, maar ikzelf zie het nut er neit zo van in
Ik vraag me af of de FAQ ook iets zegt over voorsteltopics
Ik zie dat iedereen ineens denkt dat ik hem aan het afzeiken ben ofzo.
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Zo niet, hoog tijd. Stel je voor dat iedere tweaker zich voorstelt.Op woensdag 13 maart 2002 20:59 schreef Illusion het volgende:
Ik vraag me af of de FAQ ook iets zegt over voorsteltopics
Verwijderd
Zucht, laat em toch zeurpiet. Het is eigenlijk wel beleefd.
Welkom hoor
en als dat nog niet genoeg is, kan je ook nog een keer of een foto van jezelf, of een heleboel tekst als plaatje van 60*60 pixels o.i.d. plaatsen
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Ik heb daar toevallig een kleine behoefte aan, jullie niet kennelijk, sorry hoor!Op woensdag 13 maart 2002 21:02 schreef m-m het volgende:
[..]
Zo niet, hoog tijd. Stel je voor dat iedere tweaker zich voorstelt.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:44
ontopic:
welkom
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Zo, en nu die andere paar duizend nog!Op woensdag 13 maart 2002 21:05 schreef We Are Borg het volgende:
Ik weet dat ik wat laat ben, maar ik wil me graag ook even voorstellenDus...ehm....nou ja, bij deze hallo iedereen
En neej, dit staat niet in de faq die ik al heb gelezen.
Verwijderd
vooral doorgaan met blaten ,krijgen we er weer een regeltje bij
btw welkom speedy-andre
om eerlijk te zijn zie ik niemand afgezeken wordenOp woensdag 13 maart 2002 21:06 schreef TeeDee het volgende:
gaat die beste kerel niet af lopen zeiken... wijs hem dan gewoon op de FAQ's ofsow?
ontopic:
welkom
btw, er staat een SUtje
ondanks alles, welkom
owke.. eens afzeiken is een beetje een groot woord... excuus, maar ik denk dat je het wel snaptOp woensdag 13 maart 2002 21:07 schreef m-m het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn zie ik niemand afgezeken worden
btw, er staat een SUtje
Verwijderd
Vind ik ookOp woensdag 13 maart 2002 21:03 schreef SaintNightmare het volgende:
Het is eigenlijk wel beleefd.
juh ik snap t wel, neem topicstarter ook niks kwalijk ofzo, maar t lijkt me gewoon niet helemaal de bedoeling het op deze manier te doen, hoe aardig het ook overkomt en bedoelt is.Op woensdag 13 maart 2002 21:09 schreef TeeDee het volgende:
[..]
owke.. eens afzeiken is een beetje een groot woord... excuus, maar ik denk dat je het wel snapt
Mare welkom Speedy-Andre. Heel veel plezier op GoT!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
true trueOp woensdag 13 maart 2002 21:12 schreef m-m het volgende:
[..]
juh ik snap t wel, neem topicstarter ook niks kwalijk ofzo, maar t lijkt me gewoon niet helemaal de bedoeling het op deze manier te doen, hoe aardig het ook overkomt en bedoelt is.
maar het is al gemeld zoals gezegd... ik laat dit met rust
ja en? is meer dan logisch dat er een SUdraadje wordt geopend, als een mod dit topic ziet gaat het vrijwel zeker op slot, waarom zou je ze niet even een handje helpen door ze hier ff op te wijzen, dan is het eerder klaar. Het heeft verder geen enkel gevolg ofzo voor de topicstarter of wat dan ook.Op woensdag 13 maart 2002 21:11 schreef corecrusher het volgende:
kom rennen allemaal naar su .
ow is ook al gebeurd .wat zijn we weer snel
Welkom!
Hierna groet je ons altijd automatisch, daar hoef je zelf niks meer voor te doen, daar is het een en ander overeengekomen (zie FAQ)...
Mischien een Welkom forum een idee?
Het is helaas alleen niet goegestaan.
Verwijderd
maar ja maakt niet uit het is nu wel bekend.
Op woensdag 13 maart 2002 21:15 schreef m-m het volgende:
[..]
ja en? is meer dan logisch dat er een SUdraadje wordt geopend, als een mod dit topic ziet gaat het vrijwel zeker op slot, waarom zou je ze niet even een handje helpen door ze hier ff op te wijzen, dan is het eerder klaar. Het heeft verder geen enkel gevolg ofzo voor de topicstarter of wat dan ook.
Netsnoeren?
Ohja, de search. Ff kijken of ik het kan vinden.
Hmmm... verkeerd gelezen, hij heeft op het forum van HiFi.nl gepost. Hij heeft zeker in dat super grote topic van je gepost, daar kijk niet meer in, is veels te groot.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
o en voor de rest wees altijd beleefd tegen nieuwe menseh misschien kan hij je ooit wel is helpen
[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
Nee, over mij, reden genoeg voor mij om er op in te gaanOp woensdag 13 maart 2002 21:25 schreef Mystic_Jack het volgende:
Waar ging het onderwerp over van GeJe?
Netsnoeren?![]()
Die netsnoeren vind je hier niet (in combinatie met mij), tijd voor een nieuwe topic?Ohja, de search. Ff kijken of ik het kan vinden.
Edit:
Bij Hifi.nl staat een thread van mij met 1700 postings
Verwijderd
[ontopic]
welkom
Dit topic is gesloten.
![]()