Ìk denk er over na om een tweede systeem te bouwen met vrij nieuwe componenten die ik over heb. Nu heb ik alleen een 12 speed Philips CD- rom over.............is het nu de moeite waard om weer 40 EUR te besteden aan een nieuwe snellere of maakt de snelheid van de CD- ROm speler niet zoveel uit?
ik doe zelf bijna niets met m'n cdrom speler, 't is wel belangrijk als je cd's gaat overfikken met 24 speed enzo (duhhh) dat je cdrom snel genoeg is.
12 zou genoeg moeten zijn voor normale spelletjes en divxjes. Rippen ervanaf duurt alleen beetje lang
12 zou genoeg moeten zijn voor normale spelletjes en divxjes. Rippen ervanaf duurt alleen beetje lang
But I don't care, I'm in a hurry going nowhere
als je 'm nauwelijks gebruikt maakt het niet uit, maar als je bijvoorbeeld Digital Audio Extractoin wil doen heeft het wel zin om een goede nieuwe CDrom speler te kopen.
Verwijderd
Ligt eraan wat voor systeem je gaat bouwen natuurlijk
12 speed is op zich erg langzaam, dus als je een toch wat beter systeem wilt bouwen, zou ik wel een snellere kopen.
Ligt er ook aan of je hem vaak wilt gebruiken
Ligt er ook aan of je hem vaak wilt gebruiken
Ligt er helemaal aan waar je het systeempje voor gaat gebruiken, als je films wil kijken, divxjes ofzo is het af te raden, maar als je af en toe een briefje wilt tikken of een heel simpel spelletje wilt doen of simpel stuff like that zonder dat CD-Rom vaak nodig is kan dat heel goed, maar aan de andere kant 40 eur is dan soms ook niet de moeite
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
Verwijderd
Het lijkt me beter als je dan gelijk een DVD-ROM aanschaft i.p.v. een CD-ROM. Kost wel wat, maar dan zit je de komende jaren gebakken.Op woensdag 13 maart 2002 20:54 schreef Penaa het volgende:
Ìk denk er over na om een tweede systeem te bouwen met vrij nieuwe componenten die ik over heb. Nu heb ik alleen een 12 speed Philips CD- rom over.............is het nu de moeite waard om weer 40 EUR te besteden aan een nieuwe snellere of maakt de snelheid van de CD- ROm speler niet zoveel uit?
Verwijderd
je kan het alleen merken als je data moet copieren, dus bij een installatie of bij het rippen enzo. verder maakt het geen hol uit.
ik ken geen spel dat nu een 40x cdrom speler nodig heeft om te spelen. 6 is meestal voldoende. het duurt alleen iets langer als je wat gaat installeren.
ik ken geen spel dat nu een 40x cdrom speler nodig heeft om te spelen. 6 is meestal voldoende. het duurt alleen iets langer als je wat gaat installeren.
HA>>OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1