"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
Verwijderd
Ziet er uit als scsi ultra wide.
Moet je wel de juiste scsi kaart voor hebben.
Heb een Adaptec 2940AU SCSI controller!
Maar heb geen idee hoe ik em zou kunnen aansluiten, zie connector en het ontbreken van de spannings connector.
AMD 1,4G; A7V333; 512 Mb V7700 Geforce2 Deluxe; 21" Philips Brilliance; 45+60Gb IBM7200; Plextor R412C, PX-32TS, Onstream SC30; Toshiba M1401; SbLive; Microsoft Internet KeyboardPro, Logitech Optical Wireless, HP950C, HP 4100C; WinXP Professional
stroom en SCSI signaal gaan door 1 connector, je moet
1) speciale scsi kaart kopen
2) converter kopen (deze zijn vrij prijzig!)
de laatste heb ik vorige week nog verkocht aan een mede tweaker...
te laat dus..
A wise man's life is based around fuck you
Ik denk dat ie uit een server/SCSI raid komt, Help
Heb zelf ook wat van die schijfjes. :-)) wel rete snel hoor. Maar je hebt minimaal een u2w card nodig met of onboard LVD ondersteuning of gewoon ff een verloop stukje kopen. van u2w 68pins naar lvd.
Tis een 10.000rpm schijf moet wel snel zijn.
lvd is 68 pins, dit is 80... (sca dus)Op woensdag 13 maart 2002 20:54 schreef Masevako het volgende:
Volgens mij is dat een LVD connector.
Heb zelf ook wat van die schijfjes. :-)) wel rete snel hoor. Maar je hebt minimaal een u2w card nodig met of onboard LVD ondersteuning of gewoon ff een verloop stukje kopen. van u2w 68pins naar lvd.
verloopstukje 68pins naar lvd?
Verwijderd
hoeveel moet je er voor hebben?Op woensdag 13 maart 2002 20:58 schreef Nono_home het volgende:
heb al twee scsi schijven dacht ik hang em er gewoon bij. Was toch voor niets, dan maar verkopen.....
Via een verloopje kun je 'm rustig op je 2940AU aansluiten, alleen is dat zonde van je performance.
Wil je echt er wat fatsoenlijks uithalen, dan een U2W of hoger er achter.
Of verkopen, da's ook prima mogelijk
waar woon je? ik wil hem desnoods wel ophalenOp woensdag 13 maart 2002 21:00 schreef Nono_home het volgende:
geen idee, weet niet eens of ie werkt...
Die voeding en SCSI bus gecombineerd is namelijk de normaalste zaak van de wereld bij hotplug scsi schijven.
Dus als je iemand kent die je ook ff een SCSI hotplug drive cage kan leveren ben je klaar, kan je er meteen een stuk of 6 in douwe
May the Force be with You instead of Bill
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
eindhovenOp woensdag 13 maart 2002 21:03 schreef zwelgje het volgende:
[..]
waar woon je? ik wil hem desnoods wel ophalen
das me te ver weg (emmen)Op woensdag 13 maart 2002 21:11 schreef Nono_home het volgende:
[..]
eindhoven
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
een verloopje van 80 pins naar 68 pins + power is genoeg. een speciale scsi kaart is alleen nodig als je wilt dat je sca schijf hot swappable is. onnodig dus.stroom en SCSI signaal gaan door 1 connector, je moet
1) speciale scsi kaart kopen
2) converter kopen (deze zijn vrij prijzig!)
(SCA -> U2W is €16,-)
Ikocht daar zelf een paar weken terug een u2w schijf, die bleek ook een SCA connector te hebben, ze hebben er zo'n converter bij gedaan en dat werkt prima
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Dezelfde worden inderdaad bij mr.at verkocht voor 16 euro.
Wil je er echt niets meer mee doen dan mail me maar even, wellicht komen we tot overeenstemming qua prijs.
groeten
Ries@dse.nl
een Tekram 390U2B Ultra 2 LVD/ultra-wide scsi (EUR 136,00)
Er is dit weekend een PC Beurs in de Jaarbeurs in Utrecht, misschien dat je daar een SCSI adapter + SCA-converter kan aanschaffen.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.