RTCW CD-KEY probleem (legaal)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Ten eerste wil ik even kwijt dat ik het spel gewoon legaal
heb gekocht , ik heb het spel via gamers.nl gekocht (in blik)

Als ik op de officiele servers wil gaan spelen blijft hij zeggen dat ke cd key niet klopt , dit is er vreemd want ik heb hem gewoon netjes gekocht :(

Is hier een oplossing voor , zou het bijvbeeld helpen de makers van RTCW eens te mailen ofzo ??

Alvast bedankt :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Je kan ze proberen te mailen ja, misschien dat ze je dan een nieuwe sturen ofzo

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:33
nou dat zegt iedereen hier maar goed, that's not the point.

ik zou als ik jou was ff naar westwood mailen en dan wel ff een soort van plaatje van je code erbij doen, en dan zie je wel wat er gebeurt.

ik ken mensen die schrijven de codes die in de boekjes staan over die in de winkel staan :) beetje slim wel maar dat mag ook niet, ik doe het zelf niet als je dat denkt want ik kan heb maar 56k dus kan niet mp-en !

veel suc6

Verwijderd

Westwood mailen zal leuke reacties geven...ik raad aan om ipv Westwood Activision of Grey Matter te mailen :P

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 23:35
Op woensdag 13 maart 2002 20:45 schreef E-LiZeR het volgende:

ik zou als ik jou was ff naar westwood mailen en dan wel ff een soort van plaatje van je code erbij doen, en dan zie je wel wat er gebeurt.
Ik denk niet dat het zoveel zin heeft om westwood te mailen ;)
Ik heb ook een legale versie gekocht en die zat verpakt in plastic dus niemand kan de code ooit overgeschreven hebben. Maar toch heb ik soms dat ik ook die melding krijg van "invalid cd key".
Ik heb ooit eens gelezen dat als je de verifie server van rtcw niet kunt bereiken dat je dan ook die melding zou krijgen. Dus kijk eens wat er in je console staat als je probeert te joinen.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
open effe het bestand rtcwcdkey in je main directory, en typ hem daar nog een keer in in kleine lettertjes.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

De CD-Key klopt wel, anders kun je hem niet eens installeren. Ik heb dit ook een keer gehad. Een mailtje naar Activision en daarna nooit meer problemen gehad. Toeval?

Hier nog een paar topics.
[topic=364595/1/100]
[topic=337926/1/100]
[topic=368230/1/100]
[topic=347498/1/100]

Een greep uit velen.

Verwijderd

Zie de post hier boven :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.