NDS Edir en een gare NT4 Bak

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 18:10
Ik probeer nu al een tijdje een NT4 Server te voorzien van Edir maar elke keer bij een setup krijg ik docter watson for NT.

Het enigste wat ik weet te vinden is dat het mis gaat op een ongeldig verzoek tijdens het "gathering information about your computer" hij zegt iets over ongeldige bewerking dat ie iconen niet kan vinden.

Ik heb dit getest op een NT4 uk met sp6a en een NL versie met SP6a... Is er mischien iets dat ik vergeet te installeren ?? of heb ik gewoon een but server.

Want ik heb het al een keer werkend gekregen op een NT4 machine. en ook op een 2000 workstation (ja kan ook)

Alleen op een 2000 server starte de server later niet meer op. En bij deze nt4 bak crash de setup van zowel 8.51 als 8.61 dus ik geef het ongeveer op iemand iedeen ??

Wat zijn trouwens de minimale systeem specs voor Edir ??

Verwijderd

Novell geeft het volgende als minimaal aan:

System Requirements eDirectory 8.5.1
A Windows NT server 4.0 with Service Pack 4 or later (or Windows 2000 Server) and an assigned IP address.

A Pentium* 200 with a minimum of 64 MB RAM (128 MB recommended) and a monitor color palette set to a number higher than 16.

Administrative rights to the NT/2000 server and to all portions of the NDS tree that contain domain-enabled User objects. For an installation into an existing tree, you need administrative rights to the Tree object so that you can extend the schema and create objects.

Ik heb eDirectory 8.5.1 op 1 NT server (NT4 Server UK SP6a) en op 2 2000 servers (UK SP2) geinstaleert zonder problemen.

Wat voor hardware gebruik je? drivers? patches? Novell software verwacht wel goede hardware. Microzacht spul wil nog wel op meuk draaien maar Novell gaat gelijk op zijn bek als de hardware rommelt.

Kijk anders ook eens in de Novell knowledgebase http://support.novell.com/search/kb_index.jsp en in de support forums http://support.novell.com/forums/

• raymonvdm
Ken iemand die superbas blokken voor me ??

• raymonvdm
Gaat weer eens nergens over..

Verwijderd

Ik probeer hier Raymon bij te brengen dat als je een server wilt draaien die als sys. req. "Pentium" nodig heeft en als je dat dan op een 486DX4 instaleert je "mischien" wat instructies zou kunnen missen |:(

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 21:36 schreef raymonvdm het volgende:
Gaat weer eens nergens over..
Hoe bedoel je? :?

Superbas probeert je alleen maar te helpen man! :(

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 21:33 schreef raymonvdm het volgende:
Ken iemand die superbas blokken voor me ??
We zullen jou eens blokken!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Wow, wat is die raymanvdm een lamertje zeg. |:( Blokken die hap!

• raymonvdm
Op woensdag 13 maart 2002 21:38 schreef Silverstar het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :?

Superbas probeert je alleen maar te helpen man! :(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer