Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
probeer eens het volgende
in command prompt : net send <ip> <bericht>
<ip> vervangen door het ip van het doel
<bericht> spreekt voor zich zeker ?
Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test
i.p.v. ip kan je ook de computernaam gebruiken, is makkelijkerOp woensdag 13 maart 2002 20:36 schreef Profidiam het volgende:
probeer eens het volgende
als je op het LAN gebruik maakt van unieke gebruikersnamen en een domainserver, dan kun je bij net send ook de usernaam (net send <usernaam> etc) gebruiken. Deze wordt dan in het laatst geopende sessie getoond.
Hier kon uw advertentie staan
Ooops sorry ik heb overhaastig te snel gebruikt gemaakt van jullie tweakers....ik heb de search gedaan en ik kreeg antwoord. Dus dit mag gesloten worden sorry en bedankt voor jullie snelle reakties!
BTW:
ik heb net send gedaan maar lukt niet want ik krijg een melding: not supported anymore [??????]
BTW:
ik heb net send gedaan maar lukt niet want ik krijg een melding: not supported anymore [??????]
code:
1
2
3
4
5
| Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp. C:\Documents and Settings\Fatass>net send ruud hoi The message was successfully sent to RUUD. |
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
dan doe je iets fout. Je moet het zo doen:Op woensdag 13 maart 2002 20:42 schreef ZuzZoo het volgende:
Ooops sorry ik heb overhaastig te snel gebruikt gemaakt van jullie tweakers....ik heb de search gedaan en ik kreeg antwoord. Dus dit mag gesloten worden sorry en bedankt voor jullie snelle reakties!
BTW:
code:
1
| net send [ip adres of comp naam] bericht |
typ maar eens net send /? , dan krijg je info over hoe je net send moet gebruiken
ja klopt ik deed het inderdaad verkeerd 
Ik heb ook al bij tucows wat gezien en ben er nu mee bezig.
Bedankt nog jongens!
Ik heb ook al bij tucows wat gezien en ben er nu mee bezig.
Bedankt nog jongens!
Verwijderd
als je dan ook nog gebruik wil maken van een gui, kan je het ook in xp doen.
ga naar START programma's administrative tools computermanagement. Klik op shares, rechter muisknop, all tasks, send console message. vanaf daar kan je dus kiezen welke gebruiker je een bericht wil sturen.
dit geschreven voor een ieder die nog wel wil weten hoe dit moet.......
I whisper but my computer doesn't listen
ga naar START programma's administrative tools computermanagement. Klik op shares, rechter muisknop, all tasks, send console message. vanaf daar kan je dus kiezen welke gebruiker je een bericht wil sturen.
dit geschreven voor een ieder die nog wel wil weten hoe dit moet.......
hmm een snelkoppelinkje maken op bureaublad en ik kan ermee verder? Hmmm effe proberen dan maar
Pagina: 1