de Nexcom EBC 363
specs http://www.nexcom.com/product/ebc/ebc363/
3.5" small form factor with Dimensions: 143 x 102 mm
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
En dan een Q-Dance logoOp woensdag 13 maart 2002 20:29 schreef SuB het volgende:
Silence Promo Crew
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
maar zodra ik de combinatie "mobo" "chipset" en "via" hoor dan ga ik rennen......
nee net nie, want die presteren goed genoegOp woensdag 13 maart 2002 23:31 schreef swipe het volgende:
heel leuk en aardig
maar zodra ik de combinatie "mobo" "chipset" en "via" hoor dan ga ik rennen......
en mobo+chipset+via = via KT133(a)-KT266(a)-KT333(a)
dus goed zat denk
maar als we over stabiliteit praten wat ik dus een stuk belangrijker vind..... tja dan ben je gauw uitgepraat met via
uit mijn ervaring dan
maar dat ITX kennen we nu wel. wat nu interresant zou zijn dat deze dingetjes ergens in nederland te bestellen zouden zijn
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Check Frontpage, net een kort nieuws topicje over een Geforce4 MX420 PCIOp donderdag 14 maart 2002 07:22 schreef spider het volgende:
Nu nog een PCI geforce en hij ken mee op de lanparty
Wat voor voeding heb je daar eigenlijk voor nodig???
Verwijderd
hehehe ach jaOp woensdag 13 maart 2002 23:16 schreef JT het volgende:
[..]
En dan een Q-Dance logo
pc is irri herrie qdance is leuke herrie =]
Verwijderd
geen idee wat het kost maar snel zal het niet zijn met zo'n via cyrix ding erop in ieder geval niet in games. maar zal wel stabiel zijn.Op donderdag 14 maart 2002 19:57 schreef NextGeneration het volgende:
[..]
Woh, deze roeleert.
Maar:
Hoeveel moet dat kosten,
Snelheid / stabiliteit?
Verwijderd
Het is natuurlijk een geweldig mobo voor een DivX / DVD computer, maar dan moet het (voor mij) niet al te veel kosten.Op donderdag 14 maart 2002 21:17 schreef SilverBolt het volgende:
[..]
geen idee wat het kost maar snel zal het niet zijn met zo'n via cyrix ding erop in ieder geval niet in games. maar zal wel stabiel zijn.
Verwijderd
pas echt overal in alleen zit je nog met de hd daar kun je een laptop hd voor gebruiken en een cdrom spelerOp donderdag 14 maart 2002 21:27 schreef NextGeneration het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een geweldig mobo voor een DivX / DVD computer, maar dan moet het (voor mij) niet al te veel kosten.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
430 euroOp donderdag 14 maart 2002 19:57 schreef NextGeneration het volgende:
[..]
Woh, deze roeleert.
Maar:
Hoeveel moet dat kosten,
Snelheid / stabiliteit?
met stabieliteit en snelheid zit het wel goed overigens
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
Hoe ben je hier achter gekomen/waar wordt dit beestje verkocht?Op donderdag 14 maart 2002 22:22 schreef epsilon het volgende:
[..]
430 euro
met stabieliteit en snelheid zit het wel goed overigens
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.