[Falcon 4/IL-2/Flanker 2.51] LLGT?

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Wie gaat er allemaal naar het LLGT in het Soesterberg Museum in April? En zo ja - welke sim vlieg je? Ik weet zelf nog niet of ik ga (Falcon 4.0 SP2).. ik ben dan misschien in het buitenland maar mocht ik wel gaan, zou het wel leuk zijn om wat vliegende GoTTers te ontmoeten.

Er zullen igg wel andere leden van het 87th VFW aanwezig zijn :) Mocht je replyen laat dan ook ff weten of je bij een VFS/VFW vliegt en zo ja.. welke en natuurlijk met welke sim :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

LLGT :?
Kan je iets meer vertellen? Iets van een lan party ofzow aleen dan voor flightsim? :? (kheb echt geen flauw benul :7)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Lijkt me wel gaaf eigenlijk, maar daar zitten natuurlijk de echte pro's en daar kan ik nog niet echt aan tippen :P

tampert, kriminalpolizei

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik ga de eerstvolgende editie na de zomer denk ik

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 16:32
Squadloos en helaas ook autoloos. En alles onder mijn arm meenemen in de trein gaanie lukken. Misschien dat ik wel een dagje kom kijken. En falcon 4.0 is de beste natuurlijk!

SWF22 chippies zijn briljant trouwens, en oja tazz je moet paula mailen hoor!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op woensdag 13 maart 2002 20:07 schreef ND het volgende:
LLGT :?
Kan je iets meer vertellen? Iets van een lan party ofzow aleen dan voor flightsim? :? (kheb echt geen flauw benul :7)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
MCA2: zit jij een beetje met mijn Paula te flirten? ;) Waar moet je vandaan komen? Kan je niet op het LLGT forum vervoer regelen?

ND: Is een grote Flightsim LAN Party in het Soesterberg Museum.. zie http://www.lastresort.nu/

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
oh...ik zie ook dat ze een n00b corner hebben... :)

tampert, kriminalpolizei

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Soesterberg is om de hoek voor mij, misschien neem ik een kijkje, ik ben wel es vaker bij die museum geweest.

als ik ga vliegen zal ik natuurlijk Falcon 4.0 spelen.

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 16:32
Tazz: Jouw Paula? Ze lacht ooklief naar mij hoor ;) En uit Leiden trouwens maar 'k zie het niet zo zitten met die hele meuk te slepen, misschien half jaartje wachten en dan met een laptop, dat lijkt me nog wel te doen.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ach dat zeulen valt wel mee, ik heb mijn hele meuk gesleept naar Twenthe voor het internationale 87th VFW LAN, wat overigens een geweldige ervaring was. Ik moet wel zeggen dat die Antec SX1030BEC kast toch een stuk zwaarder was dan ik dacht... :P Maar het was zeker de moeite waard, maar goed.. ik heb dan ook een auto en dat scheelt enorm. Misschien kan je toch vervoer regelen met iemand?

• JoeKurr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-11-2025

JoeKurr

Past niet in een MiG-21

Ga er ook weer naartoe.
Net als de vorige keer zal ik in de Flanker corner te vinden zijn (vlieg zelf Flanker 2.5)
Helaas is het tot nu toe wel erg rustig in ons hoekje (bij de Bo-105 in de Vreeburghal)

Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 20:05 schreef tazzman het volgende:
Wie gaat er allemaal naar het LLGT in het Soesterberg Museum in April? En zo ja - welke sim vlieg je? Ik weet zelf nog niet of ik ga (Falcon 4.0 SP2).. ik ben dan misschien in het buitenland maar mocht ik wel gaan, zou het wel leuk zijn om wat vliegende GoTTers te ontmoeten.

Er zullen igg wel andere leden van het 87th VFW aanwezig zijn :) Mocht je replyen laat dan ook ff weten of je bij een VFS/VFW vliegt en zo ja.. welke en natuurlijk met welke sim :)
Hey Tazzman,
ik ben van plan om te gaan met misschien mijn pa.
Zoals je inmiddles waarschijnlijk wel weet vlieg ik ook F4.0 SP2.
Ik ga dan (als ik ga) tijdens de open cockpit dagen.
Laterzzz en suc6 met Falcon.
Uncle Sam
Pagina: 1