Toon posts:

orderstatus planet internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu in de status:
aanvraag doorgestuurd (2/5)

Uw wijkcentrale is vanaf 12 april 2002 gereed voor ADSL. Vanaf deze datum zal uw aanvraag verder in behandeling worden genomen door KPN.

als het dus 12 april is hoe lang moet ik dan nog wachten?

Verwijderd

volgens mij kan je dat beter aan Planet vragen....

Verwijderd

Topicstarter
met welk nummer krijg ik gelijk iemand die er verstand van heeft?

Verwijderd

gewoon 033-45 40 100 bellen denk ik |:(

Verwijderd

verschillend, ligt een beetje aan knp, bij mij was de centrale 3 maanden na planning pas klaar, toen het eenmaal zover was duurde het een week of 2 voordat plannet alles geregeld had, en dan krijg je binnen 6 weken (bij mij was het 3 weken) het doe het zelf pakket binnen

Verwijderd

het kan daarna nog wel een paar maanden duren, bij mij duurde het een maandje ofzo, vergeleken met deze gozer is dat nix! [topic=438196/1/25] ,Hij is vanaf 1 september bezig om ADSL aan te vragen en te installeren (dat het dus werkt) tot aan 1 december 2001. Das echt niet normaal :S

Verwijderd

De gemiddelde wachttijd nadat je wijkcentrale klaar is nu bij planet internet 3 tot 10 weken.

Verwijderd

Topicstarter
yes yes ik ben nu eindelijk in status 3 van de 5 :9

KPN stuurt u binnenkort een Doe-Het-Zelf installatie pakket.

hoe lang duurd het nog?:7

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Dat kan makkelijk nog een week of 3 duren, maar als je mazzel hebt, kun je na 12 april direct al ADSL-len (reken daar maar niet op)

Zal wel begin mei worden

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 14:47 schreef ErHa het volgende:
Dat kan makkelijk nog een week of 3 duren, maar als je mazzel hebt, kun je na 12 april direct al ADSL-len (reken daar maar niet op)

Zal wel begin mei worden
sinds een paar dagen is de telefooncentrale helemaal gereed voor analoge lijnen (was daarvoor alleen nog voor isdn)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 20:04 schreef edddy het volgende:
yes yes ik ben nu eindelijk in status 3 van de 5 :9

KPN stuurt u binnenkort een Doe-Het-Zelf installatie pakket.

hoe lang duurd het nog?:7
Damn zenuw8tige gozer gesignaleerd. Als je gewoon afwacht en een keer met Planet Internet belt dan weet je het vanzelf. Je hebt geluk dat hij nu al in 3 zit want het zou eigenlijk 12 april moeten zijn.

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:43

Xtremelead