[k7t pro]: start ineens soms helemaal niet...

Pagina: 1
Acties:

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Topicstarter
dit is heel vaag. gisteren zette ik m'n computer aan, gebeurde er niks. ja, fans gingen draaien, hd's ook, maar verder niks. uitgezet, weer aan, ging weer normaal.

vandaag moest ik heel wat meer keren proberen. heb bij de diagnostic led's gekeken: ze bleven allemaal rood (als ie niet start); "early chipset initialisation". wat voor iets is dit? gezien het feit dat het in dit stadium al fout gaat vermoed ik dat het aan het moederbord ligt...

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:07
Heb je je Athlon/Duron gekleurd? Zo ja: nog maar eens kleuren.

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 18:11
Op woensdag 13 maart 2002 19:24 schreef Major_Kusanagi het volgende:
dit is heel vaag. gisteren zette ik m'n computer aan, gebeurde er niks. ja, fans gingen draaien, hd's ook, maar verder niks. uitgezet, weer aan, ging weer normaal.

vandaag moest ik heel wat meer keren proberen. heb bij de diagnostic led's gekeken: ze bleven allemaal rood (als ie niet start); "early chipset initialisation". wat voor iets is dit? gezien het feit dat het in dit stadium al fout gaat vermoed ik dat het aan het moederbord ligt...
Gaat ie ook piepen als je het geheugen of videokaart eruit haalt? Het kan best aan je cpu liggen als je hem idd gekleurd hebt. (de beroemde potloodstreepies dus)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52

Kortfragje

......

Nee , is mobo gar heb ik ook af en toe , en af en toe valt ie ook gewoon zomaar uit :( , het komt ook vaker voor , er zijn al heel wat topics hierover geweest.
Maar er is nooit wat anders uitgekomen dan een ander mobo kopen , MSI geeft ook gewoon doodleuk geen antwoord nadat ik gemailed had ( 2 keer !!!) hoorde ik niets , vandaag de 3e mail verstuurd.... :(

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

heb ik ook gehad check je cpu ff of er een coolpasta is uitgelopen door de warmte.. op mijn thunderbird was de coolpasta over de weerstandjes gelopen (oops iets te veel..):(
ff schoongemaakt met alcohol en hij det het weer :)

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Topicstarter
ff kijken. ik heb m'n duron niet met potlood bewerkt. ik heb 'm van m'n broertje gekocht en die had 'm gekocht als zijnde "unlocked".

trouwens, vandaag zette ik 'm aan, eerste keer kwam hij tot het punt waarop m'n bootloader tevoorschijn zou moeten komen, ik resette, toen startte hij door, maar m'n systeemklok stond wel op 0.00/01/01/00.

maar ik zal eens kijken wat ik met jullie tips kan. speaker maakt geen lawaai.

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

Pagina: 1