corrupte compactflash resetten

Pagina: 1
Acties:

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:30

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Topicstarter
iK heb vandaag enkele foto's gemaakt en die via m'n compactflash lezer op een andere computer gezet. daar gaf ie al wat foutmeldingen maar deed het toch.

Er staan nu in de map waar de foto's instaan allerlei bestanden met vage namen. Het lijkt erop dat er iets fout gegaan is met het schrijven naar een foto, want een foto staat er half op en alle daarna zijn corrupt.

Nu heb ik zoiets weleens vaker gehad, en dat was een kwestie van formateren in de camera en hij deed het weer.

Mijn camera wil hem niet, zegt dat ie een foute kaart heeft. En windows zegt dat ie in gebruik is. Hoe kan ik hem resetten?

Ik heb het bonnetje en alle garantiebewijzen nog, heb nog meer dan een jaar garantie en ik wil eigenlijk wel een 256 MB kaartje (dit is een 32)...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:30

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Topicstarter
Nog steeds geen reply...

Ik ben er dus vandaag mee naar de winkel geweest en die zouden hem opsturen, ik zal na ongeveer 3 weken bericht krijgen... Lekker is dat.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.