Toon posts:

wanadoo slechte service

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze wil ik jullie even op de hoogte brengen van de super slechte gang van zaken bij wanadoo.

Op 29 januari heb ik een wanadoo premium aangevraagd en al mijn gegevens aan wanadoo doorgegeven (wel 2x, de eerste keer kwam niet over en werd ik teruggebeld). Op 4 maart zou alles zijn geregeld, de installatie zou dan plaats vinden en zou ik gelijk gebruik kunnen maken van internet. Op 1 maart heb ik maar even gebeld om te vragen of mijn inlog gegevens nog worden verstuurd.
Wat bleek, mijn aanvraag stond niet in de computer. Ik dus weer wanadoo PREMIUM aan moeten vragen, gelukkig kon wanadoo een gaatje vrijmaken op 5 maart. En de inlog gegevens hoefde ik mij niet druk om te maken die kwamen er nu (28-02) aan. Op 5 maart werd inderdaad de com21 geinstalleerd maar ik had nog steeds geen login gegevens. Na verscheidene malen gebeld te hebben bleek dat er geen gegevens waren verstuurd. Op 8 maart kreeg ik eindelijk de login gegevens binnen.
Tot mijn grote verbazing, ik had het eigenlijk wel verwacht, ben ik aangesloten op wanadoo BASIC en niet de aangevraagde PREMIUM (3x aangegeven).
Nadat ik dus weer een aantal malen wanadoo heb gebeld werd mij het volgende aangeboden;
U moet een formulier invullen waar u kunt aangeven dat u wilt veranderen van abonnement. Deze aanvraag duurt 2 tot 6 weken :(
Ik heb de aanvraag 9 maart ontvangen ingevuld en ge-faxed en natuurlijk ook opgestuurd.
Je begrijpt natuurlijk al dat ik hier DOODZIEK :r van wordt. Er is mij beloofd om zo snel mogelijk een oplossing te kunnen aanbieden en dat daar over teruggebeld zou worden.
Het is nu 13 maart, bijna 7 weken verder, en ik heb nog steeds niet wat ik heb aangevraagd. |:(

Sorry jongens maar ik moest het even kwijt. :'(

En m'n NT server installatie wil ook al niet lukken :'(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
lol, dat de service van wanadoo bijna nog slechter is dan upc is al lang bekend :)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

oud nieuws

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.