(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Ontdek je een thread of post die in het verkeerde forum staat, of gewoon niet door de beugel kan? Dan is dit de plek om het te melden.
Ook als het gaat om mijn eigen topics??Op woensdag 13 maart 2002 18:58 schreef Garfield het volgende:
in SU => Stoute usertjes
Bier fan Fryske grûn!
JaOp woensdag 13 maart 2002 18:59 schreef AngelDust het volgende:
[..]
Ook als het gaat om mijn eigen topics??
De naam is een beetje misleidend, echter is het wel de juiste plek om dit soort dingen te melden.
Ja, klik hier: [forum=26]Op woensdag 13 maart 2002 18:59 schreef AngelDust het volgende:
[..]
Ook als het gaat om mijn eigen topics??
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
okay..Op woensdag 13 maart 2002 19:00 schreef Garfield het volgende:
[..]
Ja
De naam is een beetje misleidend, echter is het wel de juiste plek om dit soort dingen te melden.
dank je
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Dat laatste gebeurt slechts heel zelden, en zal zeker in dit geval niet gebeuren.
naja.. dichtgooien dan alleen..Op woensdag 13 maart 2002 19:02 schreef Cheatah het volgende:
Ik zie alleen geen goede reden om ze te sluiten, en al helemaal niet om ze de verwijderen.
Dat laatste gebeurt slechts heel zelden, en zal zeker in dit geval niet gebeuren.
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Je maakt toch meer kans als je er een reden voor geeft.Op woensdag 13 maart 2002 19:03 schreef AngelDust het volgende:
naja.. dichtgooien dan alleen..
Een topic dat je plaatst is niet jouw eigendom, dwz dat jij niet bepaalt wat er mee gebeurt, en zonder goede reden zal dat topic ook niet dicht hoeven.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Forget your fears...
...and want to know more...
waarom moet ie dicht?
Vind die van de kabouter wel leuk!
Shit der was me iemand voor!
geen vier op een rij dus
Verwijderd
...voordat ook hier iedereen gaat papegaaien
Dit topic is gesloten.
![]()