Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Al getest om de kabel er dan eventjes uit te pluggen? En dan er weer in te doen? Spaart denk ik meer stroom & bronnen.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
reageertSpeedtouch USB reageerd slecht.
Sorry hoor, beetje zeikerig, maar dit is toch wel heeeel erg.
Sorry voor die D. Maar ach zolang je me begrijpt is het niet heel erg.
Over die kabeltjes:
Je bedoelt gewoon die kabeltjes uit de pc halen?? Maar kan kan ik niet meer internetten als ik hem weer terug steek. Dus kan moet ik weer opnieuw opstarten.
Over die kabeltjes:
Je bedoelt gewoon die kabeltjes uit de pc halen?? Maar kan kan ik niet meer internetten als ik hem weer terug steek. Dus kan moet ik weer opnieuw opstarten.
Het werkt niet 
Weet iemand anders een oplossing voor dit probleem??
Weet iemand anders een oplossing voor dit probleem??
Verwijderd
Ik hb precies hetzelfde probleem (heb ook een USB modem). Ik draai W2K sp2 in combinatie met IE 6. Telkens als ik de pc s'nachts laat draaien dan is de verbinding s'ochtends vast gelopen
ja die heb ik al. Nadat ik die drivers geinstald had was het wel een heel stuk minder maar het gebeurde nog steeds.
Maat het is echt irritant want dat ga je ff wat dingen instellen. Ben je een een uurtje verder wil je ff wat opzoeken op internet. Moet je eerst weer opnieuw opstarten voordat je weer kan internetten.
Maat het is echt irritant want dat ga je ff wat dingen instellen. Ben je een een uurtje verder wil je ff wat opzoeken op internet. Moet je eerst weer opnieuw opstarten voordat je weer kan internetten.
Draai je toevallig WinXP??
Daar waren toch wat patches voor uitgekomen (laatst) om het een en ander uit de standby te helpen zodat ie weer normaal wilde werken?
Correct me if I'm wrong
en anders zou k ff Microsoft raadplegen... Good Luck!
J__O
Daar waren toch wat patches voor uitgekomen (laatst) om het een en ander uit de standby te helpen zodat ie weer normaal wilde werken?
Correct me if I'm wrong
J__O
Ik draai win 98
Mare ik zal ff zoeken op die site van microsoft. Mischien is er ook wat uitgekomen voor win 98.
Mare ik zal ff zoeken op die site van microsoft. Mischien is er ook wat uitgekomen voor win 98.
via-chipset? (KT-133 ofzo?). Dan een los USB-kaartje halene en je bent ervan verlost.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Pagina: 1