Hallo, Ik newbie is de PHP heb 2 vraagjes heb het al opgezocht en geprobeert maar krijg het niet aan de praat.
Ik wil in dit script:
een limiet stellen van 8 berichjes per pagina en ik wik een controle aan het eind er over heen laten gaan of de naam email en brichten vakjes wel ingevuld zijn. Wie kan mij weer even op weg helpen met mijn 2de php script:)?
Ik wil in dit script:
PHP:
1
| <?$datum = date("d-m-Y H:i:s");$file=fopen("gastenboek.txt","a+");fputs($file,"Naam: $naam");fputs($file,"<br>\r\n");fputs($file,"Datum: $datum");fputs($file,"<br>\r\n");fputs($file,"Email: $email");fputs($file,"<br>\r\n");fputs($file,"Bericht: $bericht\r\n");fputs($file,"<hr>");fclose($file);?><form method="post" action="gastenboek.php">Naam:<br><INPUT TYPE="text" NAME="naam"><br><br>Email:<br><INPUT TYPE="text" NAME="email"><br><br>Bericht:<br><TEXTAREA NAME="bericht" ROWS=6 COLS=20></TEXTAREA><br><INPUT TYPE="submit" NAME="Submit" VALUE="Submit"><INPUT TYPE="reset" NAME="Reset" VALUE="Reset"></FORM><hr><?include 'gastenboek.txt';?> |
een limiet stellen van 8 berichjes per pagina en ik wik een controle aan het eind er over heen laten gaan of de naam email en brichten vakjes wel ingevuld zijn. Wie kan mij weer even op weg helpen met mijn 2de php script:)?