ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Lees de FAQ op strikerz... staat het allemaal in...
Jammer dat ik geen mod bent
.
Na een mapchange krijg je dat wel eens... dan moet je exec autoexec.cfg in je console typen dan dan reconnecten... dan kom je er wel gewoon in.
Jammer dat ik geen mod bent
Na een mapchange krijg je dat wel eens... dan moet je exec autoexec.cfg in je console typen dan dan reconnecten... dan kom je er wel gewoon in.
Dit is minder RTFF dan je denkt:Op woensdag 13 maart 2002 18:55 schreef JeanLucPicard het volgende:
Lees de FAQ op strikerz... staat het allemaal in...
Jammer dat ik geen mod bent.
Helemaal CS afsluiten, windhoos afsluiten en na de reboot opnieuw CS starten had namelijk ook geen nut.
Voor zover ik die FAQ op Strikerz begrepen had gaat dat probleem over inloggen op een van de registered servers. Mijn probleem had te maken met een van de public servers.
Screenshotje uit de Strikerz FAQ:

Terwijl mijn foutmelding er zo uitzag:

Maar goed, misschien dat het te maken had met die 'connection retry' die eraan vooraf ging. Eind van het verhaaltje is dat ik in een geval als dit helaas gewoon gedwongen ben om even te wachten. Na een nieuwe mapchange kan ik weer de server op.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
" Na een nieuwe mapchange kan ik weer de server op. "Op woensdag 13 maart 2002 20:25 schreef JeanLucPicard het volgende:
Heb je al exec autoexec.cfg al geprobeerd?
Zo heeft het de laatste keer in ieder geval 'gewerkt'. Aangezien het maar af en toe optreedt heb ik 'exec autoexec.cfg' nog niet kunnen proberen. Maar erhh, omdat CS opnieuw starten niet helpt, lijkt het me erg onwaarschijnlijk als alleen autoexec.cfg wèl zou werken.
Nogmaals: dit is me overkomen op de public servers, waarbij het password voor Strikerz niet eens nodig is.