Canon EOS 80D En wat glaswerk
Waarom laat je 3 naarbinnen blazen? Dan heb je toch niks aan 4&5. Want op deze manier duuw je de hete lucht(-gaat omhoog) met 3 weer terug de kast in...
Of ben ik nou gek?
Of ben ik nou gek?
Verwijderd
mmh. geen tip maar ik wil wel effe iets kwijt
mijn PIV 1,5 GHZ word 32 graden met standaard cooling
Mwa, ja, Airflow is aardig.
Tips ? Mmm, waterkoeling
!
Tips ? Mmm, waterkoeling
Meh!
1 naar binnen
2 naar binnen
3 naar buiten
4 naar buiten
5 naar buiten
Zo moet het absoluut. Staat op alle sites, en mijn 2 casemods zijn ook zo. ze zijn allebij 40 graden (2x AMD XP)
...trek uw conclusies..
2 naar binnen
3 naar buiten
4 naar buiten
5 naar buiten
Zo moet het absoluut. Staat op alle sites, en mijn 2 casemods zijn ook zo. ze zijn allebij 40 graden (2x AMD XP)
...trek uw conclusies..
Verwijderd
dus , maar , en ...Op woensdag 13 maart 2002 18:29 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
3 moet naar buiten (hete lucht gaat naar boven weet je)
Leuk en waar heb dat mee te maken in dit topicOp woensdag 13 maart 2002 18:29 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
Meer techpost nodig ofzo
idd daar zit wel wat in jaOp woensdag 13 maart 2002 18:33 schreef -Fallout- het volgende:
3 moet naar buiten (hete lucht gaat naar boven weet je)
amd wordt veel warmer dus zou wel kunnen jaOp woensdag 13 maart 2002 18:29 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
Verwijderd
Je kan ook nog een intake onderin je kast maken, maar dan niet het stoffilter vergeten, en trouwens ook alleen aan het raden als je kast niet op de grond staat, maar op een verhoging (bijv. wieltjes). En zoals als 10x gezegd is hier, 3 moet wel een outtake zijn anders gaat het mis. Ik zou trouwens ook een van die 2 aan de zijkant veranderen door die te verplaatsen naar de voorkant of als je dat lelijk vindt, de onderkant (zoals ik net dus al zei).
kan ze niet verplaatsen meerOp woensdag 13 maart 2002 18:38 schreef BananeKoning het volgende:
Je kan ook nog een intake onderin je kast maken, maar dan niet het stoffilter vergeten, en trouwens ook alleen aan het raden als je kast niet op de grond staat, maar op een verhoging (bijv. wieltjes). En zoals als 10x gezegd is hier, 3 moet wel een outtake zijn anders gaat het mis. Ik zou trouwens ook een van die 2 aan de zijkant veranderen door die te verplaatsen naar de voorkant of als je dat lelijk vindt, de onderkant (zoals ik net dus al zei).
alleen omdraaien
ik zou net als hierboven werd aanbevolen fan 3 naar buiten laten blazen 
de rest, mwah best goed.
de rest, mwah best goed.
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
nu is hij 1 graad koeler
als me dakraam openstaat vet weid dan wordt hij 32 graad
maar dan ben ik zelf ook 32 graad
als me dakraam openstaat vet weid dan wordt hij 32 graad
maar dan ben ik zelf ook 32 graad
die 2 koelers zitten helemaal voor in in de zeikant
3 naar buiten want hete lucht stijgt op en dan wil jij het terug blazen. en ik zou 1 en 2 wat meer verspreiden over de zijkant
Pagina: 1