Toon posts:

[BG2] Training site in het dutch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand meschien een Nederlandse site voor
Baldurs Gate 2, waar een tuorial opstaat?
Ik vind het nog steeds een zeer moelijk spel :D en begrijpd er nog steeds niet veel van :o

Zoals, ik heb een mage die heeft wel 17 spels, als het niet meer is, en hoe moet ik die spels gebruiken?
want als ik een gevecht aangaat met andere mage/wizzard of wat dan ook, doen hun wel Tig spels, wat ik niet eens weet wat ze doen, ik oefen wel een aantals spels uit op de mensen, maar lijkt bijna geen nut te hebben.

vandaar dat ik graag een turioal nodig heb om het wat makkelijker te begrijpen..

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Spells moet je memorizen, ga naar je mage boek, en dubbel klik op een spell. Vervolgens moet je resten, en dan kun je je, casten. Staat ook in het boekje d8 ik.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 18:18 schreef The Will het volgende:
Spells moet je memorizen, ga naar je mage boek, en dubbel klik op een spell. Vervolgens moet je resten, en dan kun je je, casten. Staat ook in het boekje d8 ik.
Daar was ik wel achter, maar ik weet bijna niet wat voor effect zo'n spell heeft...

• The Will
Als je naar je mage book gaat, en vervolgens right-clicked op een spel, krijg je als het goed is een beschrijving van de effecten. Toch?

There is no magic.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je de manual wel gelezen :? bij de versie die ik heb gekocht zat een NL volgens mij... en daar staat alles in wat je moet weten :)

• The Will
Inderdaad, en ook nog een beschrijving van alle spells d8 ik.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 18:33 schreef White Dust het volgende:
Heb je de manual wel gelezen :? bij de versie die ik heb gekocht zat een NL volgens mij... en daar staat alles in wat je moet weten :)
In dat boekje staat alles in het engels, en met niet al te grote letters :P

• The Will
Ow... maar alle beschrijvingen + damage dat ie doet, staat er toch als je right-clicked? :?

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
maar is het ook mogelijk om het hele spel uit te spelen met MP?

Verwijderd

Topicstarter
En trouwens welke patch gebruiken julie?
de europese of de engelse patch?
want ik kan geen een server joinen, met gamespy :(

• The Will
Geen patch geloof ik. Heb het ook nog nooit online gespeeld, moet ik toch maar eens gaan doen.

There is no magic.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 13 maart 2002 20:23 schreef pr0t0type het volgende:
En trouwens welke patch gebruiken julie?
de europese of de engelse patch?
want ik kan geen een server joinen, met gamespy :(
Ik zoek ff op me HD maar er is totaal geen enkel spel geinstaleerd :P (op een open beta naa) komt anders ook nooit voor :P o, nog een tip als je ooit Throne of Bhaal gaat kope en instaleren... instaleer de patch :+ als je dat niet doet en je hebt een nic in je PC dot ie het niet :)
Pagina: 1