This message was sent on 100% recyclable electrons.
FF offtopic: Hoe is het met de nieuwe Smartie?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
en hoe't met smartie is... nou.. heb het erg druk, dus't schiet niet op
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Was dat niet een gefotosoepte die al eens eerder op dit forum voorbij kwam?Op woensdag 13 maart 2002 17:46 schreef Zotty het volgende:
Don't you just love grafische LCDs
[afbeelding]
Trouwens, dit is de king of all LCD's:

Voor info over dit LCD'tje:
http://www.pcvergelijk.com/p152.html
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Weer stiekum een beetje reclame aan het maken voor MO?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Aaarg, waarom gelooft nou niemand dat het echt isOp woensdag 13 maart 2002 17:55 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Was dat niet een gefotosoepte die al eens eerder op dit forum voorbij kwam?
Het is echt (helaas niet speelbaar), en als je het niet gelooft, kom je maar kijken
Verwijderd
héhé bitmaps laden kan niet moeilijk zijnOp woensdag 13 maart 2002 19:01 schreef Zotty het volgende:
[..]
Aaarg, waarom gelooft nou niemand dat het echt isDestijds d8 men ook al dat het nep was
Het is echt (helaas niet speelbaar), en als je het niet gelooft, kom je maar kijkenHet staat hiet op m'n kamer en ik kan je zelfs de bitmap en de sourcecode showen. Krijg je een demonstratie
maar om even ontopic te blijven, ik vind dat LCD niet zo spaciaal, heb er één gekocht in de kleuren zoals deze van Zotty van 240x128 pixels een stuk groter nog dus ...
sorry, sorry, herinner me niet veel van dat topic, enkel dat jouw lcd'tje erin stond en een boel "is dat gefotosoept?"Op woensdag 13 maart 2002 19:01 schreef Zotty het volgende:
[..]
Aaarg, waarom gelooft nou niemand dat het echt isDestijds d8 men ook al dat het nep was
Het is echt (helaas niet speelbaar), en als je het niet gelooft, kom je maar kijkenHet staat hiet op m'n kamer en ik kan je zelfs de bitmap en de sourcecode showen. Krijg je een demonstratie
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Kan heel lastig zijn hoorOp woensdag 13 maart 2002 19:06 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
héhé bitmaps laden kan niet moeilijk zijn
maar om even ontopic te blijven, ik vind dat LCD niet zo spaciaal, heb er één gekocht in de kleuren zoals deze van Zotty van 240x128 pixels een stuk groter nog dus ...
Maar serieus, het was puur en alleen om ideeen op te doen te kijken wat de mogelijkheden van grafische LCDs zijn.
Dat MO nu ook grafische LCDs verkoopt is natuurlijk ontzettend leuk voor de mensen die wat minder ervaring/kennis hebben van hard- en software
Wat zijn de afmetingen eigenlijk van die MO gevallen? (ik geef toe, ben te lui om het op te zoeken)
Kom maar al te bekend voor hehe. De uitnodiging blijft staan, dus als je ooit in Twente bent en je hebt zin in een biertjeOp woensdag 13 maart 2002 19:13 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
sorry, sorry, herinner me niet veel van dat topic, enkel dat jouw lcd'tje erin stond en een boel "is dat gefotosoept?"
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
Dan ben ik dus niet de enige uit Steenwijk die zo'n LCD heeft!!
Verwijderd
psst, bouw die maar eens in je pc inOp woensdag 13 maart 2002 19:17 schreef maontje het volgende:
Geef mij maar een 22inch cinema display van apple
Verwijderd
[TOF]
24" superwide, Color, Stereo Monitor
(Silicon Graphics® Octane2TM)
This high-resolution, wide aspect ratio 24-inch (22.5-inch viewable) display incorporates a Trinitron CRT for brighter images and sharper text. The multiscan design allows for resolutions up to 2000x1024. This wide format is ideal for those applications requiring the most screen area. The On-Screen Display (OSD) provides a quick and easy way to adjust monitor settings. The base includes a tilt and swivel feature, and the screen surface incorporates an antiglare treatment. The monitor complies with the Energy Star guidelines for energy efficiency along with the MPR-II and the stringent TCO92 guidelines for electromagnetic emissions.
[/TOF]
moest effe!!
Verwijderd
Waar in twente, ik woon in Enschede en ben altijd wel in voor een biertje
*Kuch* oh ja en dan kunnen we het ook nog wel hebben over lcd's
als ik binnekort geld heb dan wil ik mijn toch ook zo'n lcdtje halen.
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Verwijderd
Verwijderd
Nu nog in Hengelo en hopelijk gauw weer in Enschede (dus als iemand nog een kamer vrij heeft *hint* *hint*Op woensdag 13 maart 2002 20:38 schreef Devinity het volgende:
Hé Zotty,
Waar in twente, ik woon in Enschede en ben altijd wel in voor een biertje
*Kuch* oh ja en dan kunnen we het ook nog wel hebben over lcd's
Enne Matty, wij moeten ook nog steeds een keer een vat pils leegdrinken
[topic=437797/1/25]
Zo gezegd, zo gedaan.
LCD 5" (960 x 234 ) $124.99
Hmmm.. dan zou ik toch voor de 5" LCD gaan...
Jammer dat dat niet mag van mijn spaarvarken
Trouwens nog wel grappig hoeveel GoTers er in (omgeving) Enschede wonen... creatieve tukkers
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!