Een vriend van mij wil zich registreren bij dit forum, maar elke keer word zijn email adres geweigerd omdat die van een gratis dienst is. waar slaat dit op?
Hoe weet je zo zeker dat dat de reden is ?
Je moet trouwens voor dit soort dingen op het Lieve Adjes Forum zjn.
Je moet trouwens voor dit soort dingen op het Lieve Adjes Forum zjn.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Feit:
Wat hier beweerd wordt slaat als een tang op een varken, mijn e-mail adres is van een GRATIS dienst.
Daar ligt het dus NIET aan.
Over voorbarige conslusie gesproken, zeker gelet op de titel van het topic.
Overigens is de vraag terecht, de stelling nogal overtrokken en heeft GaMeOvEr gelijk dat de plaats van het topic hier niet juist is.
Tip: ga eens verder troubleshooten!
Wat hier beweerd wordt slaat als een tang op een varken, mijn e-mail adres is van een GRATIS dienst.
Daar ligt het dus NIET aan.
Over voorbarige conslusie gesproken, zeker gelet op de titel van het topic.
Overigens is de vraag terecht, de stelling nogal overtrokken en heeft GaMeOvEr gelijk dat de plaats van het topic hier niet juist is.
Tip: ga eens verder troubleshooten!
Nou kunnen jullie wel doen of het niet zo is, maar het is wel zo. Eerder was het er nog niet, maar als ik een user register die een email adres heeft bij een gratis dienst, word 'ie geweigerd. dit is wat 'ie zegt:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Code #32
Het email adres dat je hebt ingevoerd is van een gratis email dienst. Helaas kunnen we deze emailadressen niet toestaan. Probeer het nog een keer met bv. het emailadres van je provider.[/quote]
Het email adres dat je hebt ingevoerd is van een gratis email dienst. Helaas kunnen we deze emailadressen niet toestaan. Probeer het nog een keer met bv. het emailadres van je provider.[/quote]
Verwijderd
[behulpzame mode]
Hmm, opmerkelijk, bij welke dienst heeft ie zijn email adres dan?
[/behulpzame mode]
excuus voor mijn felle reactie.
Hmm, opmerkelijk, bij welke dienst heeft ie zijn email adres dan?
[/behulpzame mode]
excuus voor mijn felle reactie.
Hmmmm....
Interessant.
Dat is dan dus nieuw ingevoerd, want het was er nog niet.
Ik neem aan dat je dit nu ondertussen ook al in "Lieve Adjes" gepost hebt ?
Interessant.
Dat is dan dus nieuw ingevoerd, want het was er nog niet.
Ik neem aan dat je dit nu ondertussen ook al in "Lieve Adjes" gepost hebt ?
Aannames zijn fataal.
Hmmm... welk doel zou dit kunnen dienen?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Hmm, het wordt alleen maar vager, ik denk dat je hem maar even moet aankaarten op Lieve Adjes.
Suck-6
Suck-6
Dit is heel logisch,
Elke randdebiel kan een gratis accountje openen en zich dan aanmelden om de boel te komen verzieken... Als je dan een gratis dienst zou weigeren, kom je dus automatisch bij het adres van je IP terecht. (Die zal heus niet gespammed worden, dus daar hoef je je niet druk over te maken). Als het echter misgaat met een bepaald persoon is voor ons wel te achterhalen wie het is etc. etc. (Voor de zeer ernstige gevallen dan).
Het is dus een soort verzekering tegen mensen die het willen komen verknallen hiero
Elke randdebiel kan een gratis accountje openen en zich dan aanmelden om de boel te komen verzieken... Als je dan een gratis dienst zou weigeren, kom je dus automatisch bij het adres van je IP terecht. (Die zal heus niet gespammed worden, dus daar hoef je je niet druk over te maken). Als het echter misgaat met een bepaald persoon is voor ons wel te achterhalen wie het is etc. etc. (Voor de zeer ernstige gevallen dan).
Het is dus een soort verzekering tegen mensen die het willen komen verknallen hiero
Bericht hierboven
Jaja...
En al die mensen die ook een gratis Account hebben en nix anders dan ?
Wat zijn de criteria ?
Iedere willekeurige gratis provider wordt geweigerd ?
Lees : MyWeb/Wanadoo/Zon/12Move/Freeler/ You name it ?
Als dat het geval is forceer je dus :
A.) Mensen een betaal-abo te nemen...
B.) Mensen een fake Email op te geven...
En al die mensen die ook een gratis Account hebben en nix anders dan ?
Wat zijn de criteria ?
Iedere willekeurige gratis provider wordt geweigerd ?
Lees : MyWeb/Wanadoo/Zon/12Move/Freeler/ You name it ?
Als dat het geval is forceer je dus :
A.) Mensen een betaal-abo te nemen...
B.) Mensen een fake Email op te geven...
Aannames zijn fataal.
Onzin...alleen echte gratis webbased diensten als hotmail en freemail worden geweigerd
Mensen die een emailadres van een provider hebben kunnen zich gewoon aanmelden (of die provider nu gratis is of niet)
Providers houden logs bij en die kunnen wij (in geval van zwaar misbruik) inschakelen om het desbetreffende figuur op te sporen. Dat kan bij Hotmail etc. veel moeilijker, en daarom worden die geweigerd
Mensen die een emailadres van een provider hebben kunnen zich gewoon aanmelden (of die provider nu gratis is of niet)
Providers houden logs bij en die kunnen wij (in geval van zwaar misbruik) inschakelen om het desbetreffende figuur op te sporen. Dat kan bij Hotmail etc. veel moeilijker, en daarom worden die geweigerd
Aha, gratis webbased diensten.... Dat vertelde Floris er niet bij. Het is mij helemaal duidelijk nu.
Daniel Kegel : Score +3 - Behulpzaam
Daniel Kegel : Score +3 - Behulpzaam
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1