Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Niveau van GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:08

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hallo,
Iedereen loopt hier zo te zeuren dat het niveau hier zo erg laag is.

Ik vind het opzich wel weer meevallen (ja ik weet dat jullie gaan zeggen dat ik een n00b ben!)

Ik denk dak wel weet hoe we er dan wat aan kunnen doen.

Wat voorbeelden:

-Loop niet te roepen zoiets als dit:
"En toen was er Google!" sat herken ik en irriteer ik me ^*&^^& aan!

-Als er een n00b een vraag stelt die allang in de search stelt geef dan rustig antwoord en leg hem uit hoe hij het kan vinden, doe je dit niet dan blijft ie een n00b want hij leert nix!

-Roep geen UTFS, RTFM of Slotje! (of iets degelijks), want daar kan je heel kwaad om worden (ken ik van mezelf als users dat deden, heeeeel irritant!).

Simpel toch?

Ik denk dat we er zo wel uitkomen! :7

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 13 maart 2002 17:27 schreef Snow_King het volgende:
-Als er een n00b een vraag stelt die allang in de search stelt geef dan rustig antwoord en leg hem uit hoe hij het kan vinden, doe je dit niet dan blijft ie een n00b want hij leert nix!
Een n00b wil per definitie niks leren :X

En verder: was het allemaal maar zo simpel :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Oud :Z
UTFS en RTFF.

Maar idd. mensen zouden wat meer zelf moeten zoeken, want als iedereen het elke keer voor ze blijft uitleggen blijven ze n00b.

Verwijderd

Kon je dit niet in het andere topic plaatsen.

Verwijderd

En waar ik nou langzamerhand $&*(%^(# ziek van word is dat er allemaal topics geopend worden over het niveau. Ga wat nuttigs doen en probeer er wat aan te doen.
Er zijn hier al verscheidene topics over geweest.
Maar open dan niet gelijk nog eentje erbij, krijg van diezelfde topics als MSN ligt plat.
Zo, ik ben mijn frustratie kwijt :+

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:29
Op woensdag 13 maart 2002 17:27 schreef Snow_King het volgende:
Hallo,
Iedereen loopt hier zo te zeuren dat het niveau hier zo erg laag is.

Ik vind het opzich wel weer meevallen (ja ik weet dat jullie gaan zeggen dat ik een n00b ben!)
Ik vindt het ook nog steeds erg leuk. :P
Ik denk dak wel weet hoe we er dan wat aan kunnen doen.

Wat voorbeelden:

-Loop niet te roepen zoiets als dit:
"En toen was er Google!" sat herken ik en irriteer ik me ^*&^^& aan!
Als iedereen zomaar een vraag stelt zonder eerst de search (GoT, Google) te gebruiken is het hier al snel een troep, dus misschien niet leuk, maar als het idd daar te vinden is wel terecht IMO. :)
Lang leve de FAQ! :)
-Roep geen UTFS, RTFM of Slotje! (of iets degelijks), want daar kan je heel kwaad om worden (ken ik van mezelf als users dat deden, heeeeel irritant!).
Nogmaals, als dit terecht is, vindt ik dat dat je eigen schuld is. Als je topic op slot gaat en je denkt dat dat niet terecht is.... nou je weet LA te vinden :)
Simpel toch?

Ik denk dat we er zo wel uitkomen! :7
Ik denk het ook ;)

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:08

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 17:33 schreef joostjuh het volgende:
En waar ik nou langzamerhand $&*(%^(# ziek van word is dat er allemaal topics geopend worden over het niveau. Ga wat nuttigs doen en probeer er wat aan te doen.
Er zijn hier al verscheidene topics over geweest.
Maar open dan niet gelijk nog eentje erbij, krijg van diezelfde topics als MSN ligt plat.
Zo, ik ben mijn frustratie kwijt :+
solly!

Ik had tijd over :P

Nou mooi dat je je frustratie kwijt bent!

Ik ga nu weer richting de techfora!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik ben de laatste tijd de HK een beetje aan het vermijden.. En ik merk het volgende:

Het niveau is weer wat aan het stijgen.. Alleen nog steeds stommer reacties op topic soms. Dan proberen ze weer "grappig" te zijn.

Maar als je de HK eruit filterd is de sfeer toch wat omhoog gegaan.

Dankzij de strakke aanpak van LuNaTiC, HlpDsK en de rest van de moderators en Regulars.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hier hebben we dus de afgelopen dagen weken goed over gediscusseerd. Niet nodig om er een nieuw topic aan te wijden.

enne, die oplossingen zijn niet slechte dingen, maar zijn al dingen die we al doen, of iig nastreven.

Maar daar gaat het niveau niet van omhoog...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.