[switch] w-linx switch, is dat wat?

Pagina: 1
Acties:

• Sailorman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 21:49
Bij Alternate hebben ze nu een W-Linx 4 poorts Nway switch 10/100mbit voor de verbluffende prijs van 49.- Dat is zelfs nog goedkoper dan menige hub! Ik sta op het punt om dit mini apparaatje aan te schaffen maar ik ben bang dat er een addertje onder het gras zit. Die prijs, dat kan toch bijna niet???

Iemand ervaringen met deze switch? De specificaties zien er goed uit maar ik kan die superlage prijs bijna niet geloven (49 euro dat is 110 gulden ofzo).

De switch staat hier:
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/lrzi02.html

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
ik zou zeggen zoek ff bij google of zo

• Sailorman
Ik zou zeggen: probeer dat en kijk wat je vindt. Niets dus
Ik weet wel wat utfs inhoudt ben daar maar niet bang voor :)

Verwijderd

Er kan weinig mis gaan met zoon switch!

Kopen! En als het uiteindelijk toch nix is. Terugbrengen en zeggen dat het een kado was en dat diegene er nix aan heeft omdat hij niet eens een computer heeft >:)

• Sailorman
Terugbrengen is wel wat moeilijker bij een internet winkel. Ik zit krap in mijn budget (arme student :'( ) dus ik koop liever niet de spreekwoordelijke kat in de zak.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op woensdag 13 maart 2002 17:10 schreef Sailorman het volgende:
Bij Alternate hebben ze nu een W-Linx 4 poorts Nway switch 10/100mbit voor de verbluffende prijs van 49.- Dat is zelfs nog goedkoper dan menige hub! Ik sta op het punt om dit mini apparaatje aan te schaffen maar ik ben bang dat er een addertje onder het gras zit. Die prijs, dat kan toch bijna niet???

Iemand ervaringen met deze switch? De specificaties zien er goed uit maar ik kan die superlage prijs bijna niet geloven (49 euro dat is 110 gulden ofzo).

De switch staat hier:
In de tweakers pricewatch staat er een safeway 5-poort switch voor € 40 en een 8-poorts voor € 56.
Misschien kan je daar ook eens neuzen :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:17

80000

mrox

Ik heb de w-linx 8 poorts een tijdje geleden gekocht.
Ben er verder tevreden mee.
Voor:
- Snelheid gemeten en was hoog genoeg
- Je krijgt er een kabeltje waardoor dit geval gevoed kan worden met een PS/2 poort, dus je kan je voeding thuislaten
- Magneten eronder
Tegen:
Heb gemerkt dat als dit ding aanstaat en je trekt er een kabel in of uit, hij van slag raakt.
Dus als je regelmatig wisselt, kan je beter een ander nemen.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 18:10
Op woensdag 13 maart 2002 17:10 schreef Sailorman het volgende:

De switch staat hier:
Ze hebben hem ook 16 poorts 19" voor 170 euro

• Sailorman
Op woensdag 13 maart 2002 20:41 schreef 80000 het volgende:
Ik heb de w-linx 8 poorts een tijdje geleden gekocht.
Ben er verder tevreden mee(...)
- Je krijgt er een kabeltje waardoor dit geval gevoed kan worden met een PS/2 poort, dus je kan je voeding thuislaten
(...)
Hij kan toch ook nog via een gewone voeding gevoed worden? Ik heb echt geen ps/2 poort meer vrij.

Ik heb de switch gisteravond besteld en zodra hij binnen is zal ik posten of ik er tevreden mee ben (als het iemand interesseert :) )

edit:
typo verwijderd

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 22:15

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

kannie ook ja! :)

Hij heeft alleen het nasty nadeel dat ie soms als je de stroom niet goed aansluit (hebben alle W-Linx prods) dat ie op tilt slaat, maar ff de stroom in en uit en dat euvel is dan ook weer verholpen! :)

Die switch is trouwens opzich best snel hoor! :)

Op een LAN 2 films over pompen, 1 film bekijken vanaf een andere pc op mijn hdd en 550mb aan mp3'z aan het copiën en daarbij werden Unreal Tounement en Quake2 ook nog gespeeld terwijl dit alles aan de gang was! :)

De film kijken ging probleemloos, evenals het copiën! :)

Gamen ging alsof er helemaal geen ander verkeer op 't netwerk was! :)

Echt toppie, dat haal ik met mijn 19" 10mbit 3com Linkbuilder 12poorts hub niet! :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Sailorman
Vandaag is hij binnen gekomen! Wat mij direct verbaasde zijn de afmetingen. Een pakje Camel sigaretten is ongeveer net zo groot. De term "micro" was hier beter op zijn plaats i.v.m. "mini". Hij doet het not nu toe perfect, maar ik heb hem nog niet uitgebreid getest. Vanavond zal ik eens wat grote bestanden van de ene naar de andere pc kopieeren en tegelijkertijd internetten. Kijken hoe dat gaat t.o.v. mijn oude hub.

Wat op zich verwarrend is dat er op de verpakking "10/100mbit switch/hub" staat, op de zijkant van de doos "10/100 mbit switch", op het kastje zelf "mini-hub" en "10/100mbps N-way switch" staat :?
Pagina: 1