Toon posts:

[ADSL Zakelijk] Wat is de beste provider?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb me beroepsmatig nooit met ADSL bezig hoeven houden maar daar schijn ook ik niet onderuit te komen.
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met ADSL-providers en zakelijke abonnementen en oplossingen. Dus met oa. het gebruik van batched SMTP E-Mail en Internet oplossingen voor veel gebruikers.
Welke provider levert een goede service en vraagt geen abnormale prijzen voor de geleverde diensten???

Iedereen die me info kan geven of verhalen over gebeurtenissen betreffende het bovenstaande;

Alvast Bedankt!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

BBeyoned moet heel goed zijn voor bedrijven.

www.bbeyoned.nl :)

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 21:03
Mijn telefoon gesprekken met luna zijn tot nu toe errug goed. Maar over de praktijk kan ik nog niet oordelen. www.luna.nl

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 13:09

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Welke provider levert een goede service en vraagt geen abnormale prijzen voor de geleverde diensten???
Welke bandbreedte wil je?
Welke uptimegarantie wil je?
Welke levertijd wil je?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 11:10 schreef jochemd het volgende:

[..]

Welke bandbreedte wil je?
Welke uptimegarantie wil je?
Welke levertijd wil je?
bandbreedte is niet echt van toepassing.. 2mb down en 1mb up is leuk maar er zijn ook bedrijven die de goedkopere/langzamere typen interressant vinden.

uptime garantie moet natuurlijk zo hoog mogelijk zijn maar ik denk niet dat er een provider is die 100% garandeert.

Levertijd?? Wat bedoel je daar mee?? Per direct natuurlijk..

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op donderdag 14 maart 2002 12:03 schreef bmannien het volgende:
Helaas zul je eigenlijk bij alle ADSL aanbieders meestal enkele weken moeten wachten op je aansluiting...

(ik spreek uit ervaring...)

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

uptime garantie moet natuurlijk zo hoog mogelijk zijn maar ik denk niet dat er een provider is die 100% garandeert.
Afhankelijk van je SLA (Service Level Agreement). Bij een gewoon abbie wat je ook thuis neemt, kun je ze niks maken als de verbinding er een dag uit ligt. Er zijn echter ook andere vormen dat de isp zich verplicht om bv binnen 4 uur alles weer up en running te hebben, of nog sneller. En je hebt ook met overboeking te maken. Maar ja dan ben je wel in 1 klap een stuk meer kwijt dan voor een gewoon abbie.

Exact expert nodig?

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
bandbreedte is niet echt van toepassing.. 2mb down en 1mb up is leuk maar er zijn ook bedrijven die de goedkopere/langzamere typen interressant vinden.
Maar in welke categorie valt jouw bedrijf?
Als je het antwoord hierop niet weet zou ik in elk geval niet voor een op MXStream gebaseerde dienst gaan. De waarschijnlijkheid dat je dan nog eens iets anders wil is dan vrij groot en van snelheid veranderen bij MXStream is vrij risicovol vergeleken met de andere telco's.
Nee. Maar er zijn wel providers die een betere garanties bieden dan andere. Zoals dat ze binnen X uur on-site zijn om problemen door te meten of een modem te vervangen ofzo.
Dan moet je een inbelabonnement nemen. ADSL zal je toch echt wel een maandje op moeten wachten, onafhankelijk van de aanbieder.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for the info, mates!

Ik zal de diverse providers een langslopen en hun garanties/services eens doorspitten.. Eigenlijk is dat dus het belangrijkste van het hele verhaal...

;)

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Hoewel ik met ADSL nog geen ervaring heb, heb ik in zijn algemeenheid wel goede ervaringen met Worldcom (UUNet)
Die leveren inmiddels ook ADSL verbindingen (ik meen via BBNed) en als ze daarmee verder dezelfde service bieden als met inbellijnen en vaste lijnen zit dat wel goed.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Op woensdag 13 maart 2002 20:06 schreef Xof het volgende:
BBeyoned moet heel goed zijn voor bedrijven.

www.bbeyoned.nl :)
Bijna goed ;) het bedrijf heet bbeyond, is een zusterbedrijf van bbned en de url is www.bbeyond.nl...
Pagina: 1