Toon posts:

Bestellen veilig??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is bestellen bij Coolerguys.com veilig?
ik kan niks vinden over garantie enzo en hoe het in z'n werk gaat. Maar ik wil fucking graag die orb's bestellen.

zijn er andere sites nog ofzo?

anyways, alvast bedankt voor de info.

grtz,
AHL

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50

BreeeZe

Devt

Ik heb zelf 2 FOP32's en wat artic silver bij ze besteld, ik kreeg netjes een mailtje dat de porto iets hoger werd en of ik het daar mee eens was.
Coolers waren vrij snel binnen en zonder problemen, nu alleen m'n creditcard afschrift nog bekijken :)

Dus, in mijn ogen zijn het prima jongens

Verwijderd

Topicstarter
thx,

enuh, hoeveel dagen is bij jou snel? :P
ik zit met dat credit card gedoe snap je, vertrouw ik niet zo..

wat heb je besteld btw? en hoe duur is dat in nederlandse guldens? is het uiteindeljk goedkoper dat als in in nederlands besteld? :)

thx,

grtz,
AHL

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50

BreeeZe

Devt

Het duurde +/- 10 dagen.
2 GlobalWin FOP32-1
1 spuitje ArticSilver koelprut

$12,- verzend kosten, de ander prijzen staan op de site :)

Ach ja credit card betalingen, wat is er nog veilig in deze wereld :)
hoefokkingkers ;)

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 08:33
Ik heb daar een global win besteld en wat artic silver en nog een tube gewone pasta. Verzendkosten waren 7.50 dollar.

Bestelling was er binnen 7 dagen.

Goede zaak naar mijn mening.

Het is goedkoper om het daar te bestellen dan dat je het bij de oc-shop besteld.

Verwijderd

Topicstarter
hoeveel piek is 1 dollar?

en btw, ze hebben wel snelle service dan als het gem. in een week er is..

grtz,
AHL

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

piek-> dollar
kijk eens op www.gwk.nl

Beste film ooit

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
...of teletekst

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

ƒ1,- is $2,50

Verwijderd

ehh volgens mij bedoelde je $1.00 > f2,50...:)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Dat gelul ook over die credit cards en onveilig... Als je het echt niet vertouwd, vraag ze dan om een fax nummer en stuur je info per fax..

Daarnaast, het is net zo veilig als betalen in een restaurant.. je weet ook niet waar die gozer met je kaart naar toe loopt.. misschien maakt hij d'r ook wel een kopietje van!

Overigens mocht je een vermoeden hebben dat je kaart misbruikt wordt, meteen contact opnemen met Visa of Eurocard/Mastercard en/of je bank (ligt er aan wat voor kaart je hebt). Die blokeren de boel en gaan op onderzoek uit (dat nemen ze heel erg serieus.. als klanten vertrouwen verliezen in hun creditcard dan kunnen die bedrijven wel de poorten sluiten.. ).

Ik bestel regelmatig boeken, DVD's, cd's en hardware m.b.v. een Eurocard/Mastercard en heb d'r nog nooit problemen mee gehad. Natuurlijk wel ff kijken waar je koopt.. :) Een of andere wazige site in Rusland, nee daar zou ik ook niet zo snel iets bestellen met een creditcard..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
Ik heb the Golden Orb bij the card cooler met mijn Creditcard gekocht en binnen 10 dagen heb ik hem gekregen . Kosten 24 $us .
http://www.thecardcooler.com
Suc6 + Gr.
Pagina: 1