[el] voltage mod asus a7m266-d

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
ik heb net de voltage mod op mijn mobo toegepast. alleen nu is het probleem dat het std voltage nu op 1.95V staat en dat toch vrij hoog is. nu heb ik de ground via zo'n fan stekkertje vastgemaakt zodat ik het makkelijk kan losmaken (tenminste dat was het idee). maar omdat dit een dual cpu mobo is heb ik dus 2 pot meters gebruikt, en de ground dus gezamelijk aan zo'n fan connecter. als ik die nu dus niet gebruik zitten de 2 pot meters aan elkaar waardoor er een 100K weerstand tussen mijn beide ic'tjes zou komen. (std 6103 pin 7)

nu ben ik nogal bang dat er iets misgaat als ik dit zou doen, iemand die dat kan bevestigen ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik heb geen idee, maar waarom laat je het niet gewoon zo. Mijn cpu krijgt standaard ook iets van 1.9 volt, ik weet het eigenlijk niet eens omdat hij altijd boven de 2 volt staat :9

Als je goede koeling hebt is het toch geen probleem dat je cpu iets meer Vcore krijgt. Voor de extra slijtage hoef je ook niet bang te zijn. Je cpu gaat nu ipv 15 13 jaar mee ofzo :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
het probleem is volgens mij dat mijn voeding het niet meer trekt. is maar een 340W chieftec ding en asus zelf adviseert minimaal 400W.

als ik het voltage naar 2V probeer te krijgen crashed mijn pc. koeling is niet echt het probleem, max is 42C. dus ik denk dat het de voeding is.

ik heb al een nieuwe enermax besteld dus maar even wachten tot die binnen komt.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.