Ik heb gevonden dat ik met mijn audigy player gecodeerd moet doorsturen (digitaal) om geluid te hebben op mijn typhoon 5.1 surround systeem. Ik werk onder win 98 se. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit dan moet doen? Enkel wanneer ik gecodeerd geluid doorstuur zal ik geluid hebben, bij mp3 moet ik line gebruiken.
Ik raak er echt niet uit...
Ik heb al enorm veel geprobeerd, zoals updaten van driver, instellingen van 5.1 systeem veranderen. Tlukt me niet, help.
Ik heb al enorm veel geprobeerd, zoals updaten van driver, instellingen van 5.1 systeem veranderen. Tlukt me niet, help.
Ik heb me laten vertellen dat het 5.1 systeem gecodeerd geluid nodig had. Dus, normaal zou het zo moeten werken?
Het werkt niet. Raar.....
Het werkt niet. Raar.....
5.1 geluid heb je alleen met 5.1 bronnen.
Kijk even goed de instellingen van je audigy na.
met dvd's moet-ie 5.1 geluid geven en met andere dingen gewoon stereo (waar je speakerset wel prologic van zou moeten kunnen maken).
Wil je 4 of 5.1 kanaals geluid bij mp3's enzo dan moet je het analoog aansluiten en de bende op movie mode zetten (klinkt ranzig).
Kortom, even je instellingen nalopen
Kijk even goed de instellingen van je audigy na.
met dvd's moet-ie 5.1 geluid geven en met andere dingen gewoon stereo (waar je speakerset wel prologic van zou moeten kunnen maken).
Wil je 4 of 5.1 kanaals geluid bij mp3's enzo dan moet je het analoog aansluiten en de bende op movie mode zetten (klinkt ranzig).
Kortom, even je instellingen nalopen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()