Verwijderd
wwillem: nee hoor. Die discussie mag toch best in een topic dat over Renegade gaat? Weet eenieder waar wat te zoeken en blijft voor de overige personen ook alles netjes
Nouw, ben het er niet echt mee eens, maar het zal wel...Op woensdag 13 maart 2002 16:05 schreef ItSnows het volgende:
wwillem: nee hoor. Die discussie mag toch best in een topic dat over Renegade gaat? Weet eenieder waar wat te zoeken en blijft voor de overige personen ook alles netjes
Verwijderd
Mag ik ook weten waarom je het er niet mee eens bent? Want beide post van jou hierboven zijn tot nu toe alleen commentaar en geen argumentatie en misschien weet jij wel iets waardoor mijn beslissing anders komt te liggen.Op woensdag 13 maart 2002 16:09 schreef wwillem het volgende:
[..]
Nouw, ben het er niet echt mee eens, maar het zal wel...
Aah, ik ziet al waar het probleem ligt.
Jij linkte eerst door naar deze link:
[topic=424801/1/25]
Waar het over hardware probs gaat icm renegade.
Later heb je die link waarschijnlijk veranderd (klopt toch?) en nu linkt ie naar een topic met Renegade & ervaring.
Dan ben ik het wel met je eens
.
Jij linkte eerst door naar deze link:
[topic=424801/1/25]
Waar het over hardware probs gaat icm renegade.
Later heb je die link waarschijnlijk veranderd (klopt toch?) en nu linkt ie naar een topic met Renegade & ervaring.
Dan ben ik het wel met je eens
Hmmz, in me history staat toch echt dat ik eerst "mijn" topic heb gelezen en daarna deze: [topic=424801/1/25] .Op woensdag 13 maart 2002 16:32 schreef ItSnows het volgende:
Ik weet van niks
LOL
Nouwja, het zal allemaal wel
Verwijderd
Je moet bij mij ook altijd even wachten met reagerenOp woensdag 13 maart 2002 16:34 schreef wwillem het volgende:
[..]
Hmmz, in me history staat toch echt dat ik eerst "mijn" topic heb gelezen en daarna deze: [topic=424801/1/25] .
Nouwja, het zal allemaal wel.
afgehandeld
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()