De tweede prijs is door iemand gewonnen die hier niet bekend is, deze kast was op de foto zeer mooi maar in het echt viel deze zeer tegen en was hij zeer slecht afgewerkt.Op donderdag 14 maart 2002 23:49 schreef ReseTTim het volgende:
omdat er nog niemand op geantwoord heeft ff dik gedrukt
ik vroeg me eigenlijk af of er allemaal GoT-ers/Tweakers in de prijzen zijn gevallen of waren er ook casemodz in de prijzen gevallen die jullie niet kennen..
Of deze kast of de mijne zou winnen, daar mijn kast wel goed afgewerkt is en wel zo is zoals op de pics heb ik gewonnen. De andere kast was wel in het voordeel omdat deze zijn 5,25 spullen niet had gespoten(hele kast niet),
en het voor Aopen zeer makkenlijk was geweest om de brander en dvd ,enzv. ook voor de show(Cebit) te kunnen vervangen voor Aopen spullen.Toch hebben ze later voor mijn kast gekozen en na overleg met de grote bazen het toegestaan dat mijn eigen gespoten spullen er in mochten blijven mits er geen concurentie namen zichtbaar waren.
Ook zijn er Belgen en Duitsers binnen de top tien gevallen maar op welke plaats weet ik niet.