ja, het is gewoon kut. in gebieden, waar ik dus woon, willen de bedrijven nog geen kabel leggen modat ze denken dat dat geen winst voor hun oplevert maar ik kan me herrinneren dat mensen van de regering eens hebben gezegd dat ze overal in het land internet willen zonder telefoontikken en met een goede snelhei, nou ik merk er niks van
Vervelend.
Ja het is niet anders. Kabels leggen kost VEEL geld.
Ja het is niet anders. Kabels leggen kost VEEL geld.
Verwijderd
Kabels zijn duur. En aangezien UPC alles behalve geld heeft zal het ook wel niet opschieten.
Verwijderd
Het is ook gewoon k*t 
Maar ik zal het eens nog sterker vertellen, ik woon dan
in een gat van jewelste. Dit gat ligt tussen twee iets
grotere dorpen, en die zijn met elkaar verbonden met
een dikke kabel, deze kabel loopt ongeveer op 30 meter
afstand van mijn kamer. Het aansluitkastje is in de tijd
van aanleg van deze kabel ook geplaatst (199x) Ik weet
het niet meer, maar denk je echt dat ze je gaan aansluiten,
nee hoor, dan moet je samen met negen andere gezinnen
20k euro's sjokken. Dat zie ik niet zitten, en dan moet
er ook nog eens kabel internet komen.
Breedbandige digitale ontsluiting voor iedereen moet in de grondwet!
Dat de dunbevolte gebieden geen breedband internet kunnen
krijgen ligt gewoon aan de OPTA met hun "concurrentie"
De prijzen voor ADSL en Kabel internet liggen gewoon te laag en daardoor zijn de marges te klein en zien de kabelaars en andere ADSL providers het niet zitten om breedband verder uit te rollen. Het hele systeem moet over de kop, pay per speed. Stel ISDN als standaard, en als je 10 maal zo snel wilt met ASDL of kabel dan betaal je maar 10 maal zoveel, moet je eens kijken hoe snel de ISPs dan net hun toko komen.
Als iedereen dan beschikking heeft moet de OPTA maar weer over de prijzen gaan zeuren.
zo dat moest ik effe kwijt
Maar ik zal het eens nog sterker vertellen, ik woon dan
in een gat van jewelste. Dit gat ligt tussen twee iets
grotere dorpen, en die zijn met elkaar verbonden met
een dikke kabel, deze kabel loopt ongeveer op 30 meter
afstand van mijn kamer. Het aansluitkastje is in de tijd
van aanleg van deze kabel ook geplaatst (199x) Ik weet
het niet meer, maar denk je echt dat ze je gaan aansluiten,
nee hoor, dan moet je samen met negen andere gezinnen
20k euro's sjokken. Dat zie ik niet zitten, en dan moet
er ook nog eens kabel internet komen.
Breedbandige digitale ontsluiting voor iedereen moet in de grondwet!
Dat de dunbevolte gebieden geen breedband internet kunnen
krijgen ligt gewoon aan de OPTA met hun "concurrentie"
De prijzen voor ADSL en Kabel internet liggen gewoon te laag en daardoor zijn de marges te klein en zien de kabelaars en andere ADSL providers het niet zitten om breedband verder uit te rollen. Het hele systeem moet over de kop, pay per speed. Stel ISDN als standaard, en als je 10 maal zo snel wilt met ASDL of kabel dan betaal je maar 10 maal zoveel, moet je eens kijken hoe snel de ISPs dan net hun toko komen.
Als iedereen dan beschikking heeft moet de OPTA maar weer over de prijzen gaan zeuren.
zo dat moest ik effe kwijt
Verwijderd
ik zit ook in zo'n situatie waarbij enkele tientallen meters verderop wel kabel te krijgen is al JAAAREN en hier gewoon niet, achja, je went eraan
Verwijderd
klopt,
ken iemand bij de TUE, en die downt het wel voor me
Helaas is de ping dan wel hoog (ongeveer 48 uur
)
ken iemand bij de TUE, en die downt het wel voor me
Helaas is de ping dan wel hoog (ongeveer 48 uur
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:55
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
och ja
valt gewoon geen moer aan te doen
ik heb ook een weg naast me dat tussen een gat en arnhem ligt
en daar gaat ook een kabel gewoon langs
maar ja ik kan er niet op
pech gehad
laten we hopen dat het stroom internet wat wordt want iedereen heeft al stroomaansluiting
valt gewoon geen moer aan te doen
ik heb ook een weg naast me dat tussen een gat en arnhem ligt
en daar gaat ook een kabel gewoon langs
maar ja ik kan er niet op
pech gehad
laten we hopen dat het stroom internet wat wordt want iedereen heeft al stroomaansluiting
Ik leef met je mee.
Heb hier ook geen kabel. maar gelukkig wel adsl
Maar het mijn ouders willen geen sateliet kopen
Dus ik heb alleen ned 1,2,3
Heb hier ook geen kabel. maar gelukkig wel adsl
Maar het mijn ouders willen geen sateliet kopen
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
dit is pas lachen:
Er ligt sinds 1998 of zo een glasvezelkabeltje naast ons huis..maarre..toen was het geld al op aan het raken bij UPC.
2002: UPC bijna failliet..
Leg dan GEEN glasvezel aan..stelletje amateurs
Er ligt sinds 1998 of zo een glasvezelkabeltje naast ons huis..maarre..toen was het geld al op aan het raken bij UPC.
2002: UPC bijna failliet..
Leg dan GEEN glasvezel aan..stelletje amateurs
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
bij ons was essent bezig met aanleggen totdat het geld op was....
Dan hoor je jammergenoeg zo weinig over, ik januari werd er gezegd dat de test succesvol waren afgesloten, maar nu hoor ik er niks meer overOp woensdag 13 maart 2002 17:12 schreef tweakduke het volgende:
Krijgen we dat geneuzel weer. Grow up ofzo. Grondwettelijk recht op breedband internet. Proest.
NUON heeft dat getest in Arnhem, dus je zult de NUON als energieleverancier moeten hebben.
Maar voordat dat mogelijk is zitten we al in 2004 of later, dus blijf ik lekker ISDNen
Maar voordat dat mogelijk is zitten we al in 2004 of later, dus blijf ik lekker ISDNen
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik heb vandaag te horen gekregen dan mijn ADSL aansluiting niet doorgaat dat is pas erg. Zit ik toch nog vast aan mijn ISDN 
Ik zit bij essent, dus tja dat word wel even wachten. Moet essent een nieuwe naam verzinnen. Iets wat bij @home en @work in de trend zit, @power
Ik zit bij essent, dus tja dat word wel even wachten. Moet essent een nieuwe naam verzinnen. Iets wat bij @home en @work in de trend zit, @power
Verwijderd
ik woon in leiden, nou... een stad met 114 000 ppl, (12e stad van nederland) en wij hebben hier geen kabelinternet. Vaag he, casema's antwoord: 'het zal binnenkort klaar worden gemaakt voor kabelinternet'
nou boeit dit mij geen ene reet want ik heb zelf een MXStream verbinding en das ongeveer 8 keer sneller dan casema kabel
maaruh het gaat erom dat ze zelfs hier het niet klaar willen maken voor kabel, vaaaag die kabel bedrijven
nou boeit dit mij geen ene reet want ik heb zelf een MXStream verbinding en das ongeveer 8 keer sneller dan casema kabel
Pagina: 1