T65 ic Debitel goeie keus?

Pagina: 1
Acties:

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 15:17
Ik sta op het punt om na 3 jaar trouwe dienst mijn Ericsson GF768 met Libertel Prepaid kaart aan de kant te doen.
Zelf vind ik de Ericsson T65 een mooi toestel om te zien en kwa functies/prijs ook prima. En heb geen klachten over mijn GF768 dus vandaar weer Ericsson is mijn gedachte :)
Kom net uit de stad weer waar ik even langs de Debitel ben gegaan en daar hadden ze een best wel intressant aanbod:

1 jaar

T65 € 95,-
abbo € 20,- pm (90 minuten)
Aansluitkosten € 48
---
totaal € 383,

2 jaar

T65 € 45,-
abbo € 20,- pm
geen aansluitkosten en 2 maanden abbo gratis
---
totaal € 485,-

Aansluiting op Vodafone netwerk

Is dit wat? Dan vooral dat 2 jarig abbo omdat je dan voor relatief weinig kan bellen en ik het geen bezwaar vind om een wat ouder toestel als de gemiddelde nederlander te hebben. Nu weet ik dat er 100.000 van dit soort vragen worden gesteld, maar ik heb eigenlijk totaal geen verstand van telefoons en aanbieders en via de search kwam ik op een stukf of 5 "debitel zuigt topics"
En die telefoon is dat een beetje een keus?

Hulp wordt op prijs gesteld, want heb weinig zin om 2 jaar lang met een zuigend toestel en/of abbo rond te lopen natuurlijk.

ps, ik bedacht mij net het volgende: stel een onverlaat jat mijn telefoon na 2 maand of ik verlies hem, hoe zit dat dan met het abbonoments geld? Moet ik dat 2 jaar lang doorbetalen of hoe werkt zoiets als je er geen verzekering voor hebt afgesloten?

Flickr | Lego collectie

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:48
De Ericsson GF768........Da's wel een oude phone. Inderdaad een gaaf dingetje.

Nu even een antwoord op je vraag. Een vriend van mij heeft de Ericsson T65 en hij vindt het een supergaaf apparaat.
Over het abonnement: de aanbiedingen zien er allebei wel leuk uit, moet ik zeggen. Over het netwerk (Vodafone) zou er ook niets te klagen moeten zijn. Misschien is het dan de service van Debitel die brak is? Daar heb ik geen ervaring mee.
Je kunt natuurlijk eens op internet gaan zoeken (gsmshops.pagina.nl, gsmweb, gsm.nl, enzovoort) naar een goedkopere aanbieding. Wat ik ook een overweging waard vind, is om nu een 1-jarig abonnement af te sluiten en volgend jaar je abonnement te verlengen of een ander abonnement af te sluiten zonder nieuwe telefoon. Dan krijg je vaak geld terug (bij internetshops).

Veel succes!

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 15:17
Heb het liever bij de deur, als er wat mis is (brommende T65 bv) kan ik gewoon langs gaan in de winkel, vandaar dat ik bij zo'n winkel uitkwam. Maar zal v/d week nog is langs wat zaken lopen, misschien hebben ze nu weer een aardige aanbieding.

Flickr | Lego collectie