theworldforizabel.la
Waarschijnlijk te hoog oc'ed - hoe hoog ga je?
Verwijderd
niet OC'en?
is dit aleen in windows? of juist in spellen?
als het in spellen is heb je em te ver overgeclockt , dan krijg je artifacts en dit soort taverelen
is dit aleen in windows? of juist in spellen?
als het in spellen is heb je em te ver overgeclockt , dan krijg je artifacts en dit soort taverelen
je merk videokaart is niet zo best, waarschijnlijk zit er brak geheugen op, dan heb je dus pech
je hebt dan precies een videokaart die geen mhz verder wil, maar het kan ook aan drives liggen, biossen e.d.
je hebt dan precies een videokaart die geen mhz verder wil, maar het kan ook aan drives liggen, biossen e.d.
Ik gebruik win2k pro
Direct X 8.1
Detonator 21.83
ik klok de core van 250 naar 255
en de mem van 401 naar 425
En als ik em hoger OC springt ie weer terug naar 255 & 425
Direct X 8.1
Detonator 21.83
ik klok de core van 250 naar 255
en de mem van 401 naar 425
En als ik em hoger OC springt ie weer terug naar 255 & 425
theworldforizabel.la
Videokaart is niet zo best?? Man hij heeft een Herc! Dat zijn best goeie kaarten hoor! Ik kan mijn hercje best redelijk ocen!Op woensdag 13 maart 2002 15:51 schreef floduR het volgende:
je merk videokaart is niet zo best, waarschijnlijk zit er brak geheugen op, dan heb je dus pech
Tot hoever OC jij em dan?Op woensdag 13 maart 2002 16:05 schreef wzzrd het volgende:
[..]
Videokaart is niet zo best?? Man hij heeft een Herc! Dat zijn best goeie kaarten hoor! Ik kan mijn hercje best redelijk ocen!
theworldforizabel.la
Hercules niet goed?! Voel jij je wel goedOp woensdag 13 maart 2002 15:51 schreef floduR het volgende:
.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Niet. Snel zat. Maar Hercs zijn prima kaartjes. Zal ik zo eens ff kijken tot hoever 'ie gaat?Tot hoever OC jij em dan?
Ben ik wel benieuwd naar
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Waarop staat de jouwe?
kan die van mij 6 x de 3dmark2k1 laten draaien op 295/500, echt! Maar schoot er niks mee op qua snelheid.
Bv fps verschil in q3:
250/401
: 94
270/470: 98
Bv fps verschil in q3:
250/401
270/470: 98
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
waarschijnlijk gebruk je nv tweak ofzo en dat kan je gewoon instellen bij beeldschermopties. Je stelt daar de core en geheugen in.
Bij het opstarten wordt dan de file geladen die nv tweak gebruikt en gaat je vidkaart ff flikkeren omdat ie de core en mem snelheid aanpast
Bij het opstarten wordt dan de file geladen die nv tweak gebruikt en gaat je vidkaart ff flikkeren omdat ie de core en mem snelheid aanpast
Whatever........
ik gebruik geen NV tweak
Ik doe het gewoon via windows bij eigenschappen van GF 2 TI.
Maar welk proggie ken ik dan het best gebruiken?
En ligt dat flikkeren aan me videokaart of aan het tweak proggie dat ik gebruik?
Ik doe het gewoon via windows bij eigenschappen van GF 2 TI.
Maar welk proggie ken ik dan het best gebruiken?
En ligt dat flikkeren aan me videokaart of aan het tweak proggie dat ik gebruik?
theworldforizabel.la
Ik heb een leadtekje die 510Mhz geheugen haalt; alle hercu's die ik heb gezien haalden max 450/460Mhz. De core clock zou misschien voor jij nog hoger kunnen met betere cooling. Verder zou ik gewooon stoppen met OCen want je weet dat je de max hebt gehaald. Je kan ook pech hebben dat de core eentje is die niet wil worden geOCed.
Mijn is nu trouwens: Leadtek gf2 ti; 250/400@285/510
Scheelt honderd 3dmarks ofzo; maar m'n cpu(350Mhz) is zware bottleneck.
Ik zie nu dat de prestaties door die overklok er niet tot nauwelijks op vooruit gaan. Sorry, maar dan heb ik wel iets beters te doen...
Dus jij wou zeggen dat jij 3.8ns geheugen op je kaart hebt ?Op donderdag 14 maart 2002 18:52 schreef cooolkast het volgende:
Ik heb een leadtekje die 510Mhz geheugen haalt; alle hercu's die ik heb gezien haalden max 450/460Mhz. De core clock zou misschien voor jij nog hoger kunnen met betere cooling. Verder zou ik gewooon stoppen met OCen want je weet dat je de max hebt gehaald. Je kan ook pech hebben dat de core eentje is die niet wil worden geOCed.
Anyways de mijne draait op 280/480 Stabiel verder nog neit geprobeerd.
Haal 3699 3DMarks met mn Duron 992 als Bottleneck
Pagina: 1