Ik heb een radeon 8500 van Club3d, nadat ik de drivers heb geinstalleerd (6.13.10.6015) en vervolgens de refresh rate fix erover gooi krijg ik allemaal rare strepen over het beeld. Lijkt op interlaced, zowel op een standaard 17" als op een Iiyama vision master pro 410 heb ik dit probleem.
Het rare is dat de fix het eerst wel deed maar nadat ik nieuwe drivers heb geinstalleerd en de fix weer uitvoerde niet meer, ook wanneer ik de oude weer terug zet en vervolgens de fix opnieuw erover gooi krijg ik weer allemaal strepen
. Ik heb ook al geprobeerd om Windows XP opnieuw te installeren maar dat boekt ook geen resultaat.
Is dit waarschijnlijk een hardware probleem, dus dat de kaart niet goed is? De clock van de kaart liep nl. ook op 239/249 ipv. 250/250.
mijn config overigens:
-Xp 1900+
-Soltek SL-75DRV4
-256MB DDR (noname)
-Club 3D ATI Radeon 8500 64MB/TV
-Windows XP Pro
Het rare is dat de fix het eerst wel deed maar nadat ik nieuwe drivers heb geinstalleerd en de fix weer uitvoerde niet meer, ook wanneer ik de oude weer terug zet en vervolgens de fix opnieuw erover gooi krijg ik weer allemaal strepen
Is dit waarschijnlijk een hardware probleem, dus dat de kaart niet goed is? De clock van de kaart liep nl. ook op 239/249 ipv. 250/250.
mijn config overigens:
-Xp 1900+
-Soltek SL-75DRV4
-256MB DDR (noname)
-Club 3D ATI Radeon 8500 64MB/TV
-Windows XP Pro