Toon posts:

Kent iemand J&S speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met de J&S 9000 Watt Home theater set. Op het eerste gezicht een complete set met alles er op en eraan voor een niet te dure prijs. Ik vraag me echter af of de kwaliteit wel goed is.

Alle ervaringen zijn welkom

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op woensdag 13 maart 2002 15:33 schreef mhijma het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de J&S 9000 Watt Home theater set. Op het eerste gezicht een complete set met alles er op en eraan voor een niet te dure prijs. Ik vraag me echter af of de kwaliteit wel goed is.

Alle ervaringen zijn welkom
Heb geen ervaring, maar wel een vooroordeel. Iets wat zichzelf "9000 watt home theater set" noemt kan nooit veel soeps zijn, zeker niet als je ook "niet dure prijs" (auw >:) ) schrijft.

Maar voor beter advies zul je toch meer gegevens moeten geven en wat zijn uberhaupt je wensen op audio vlak?? Misschien voldoet het daar toch aan (al zou ik zelf voor een wat bekender merk gaan)

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Topicstarter
Hier zijn de extra gegevens :

J&S 9940B

-Power: 200 Watts RMS Total Power Subwoofer 100 Watts Speakers 20 Watts Each-Drivers: Subwoofer 8" Woofer, Center 3" + 1.5" Tweeter,
Front Dual 3" + 1" Tweeter, Rear 3" + 1" Tweeter-Frequency Response: 30Hz to 20,000Hz-Impedance: Subwoofer 6 Ohms, Speakers 8 Ohms-Main Controls: Power, Volume controls for Main, Center,
Surround and Subwoofer, Mute-Inputs: RCA Stereo Inputs for 5.1 Channels, optical in, coax in,
DTS decoder, Dolby digital decoder-Outputs: 9 Pin Din-Magnetically Shielded: Subwoofer & Speakers-Dimensions: Subwoofer 330x410x330mm, Center 330x95x200 mm, Front 130x1100x110mm, Rear 130x230x110m

Special features:
-Including Digital Dolby & DTS decoder

Ik ben het er inderdaad mee eens dat 9000Watt nergens op slaat. Waar halen ze dat vandaan ?? Als het echt effectief 9000 Watt zou zijn zou gelijk de halve stad zonder stroom staan en m'n voorgevel zou volledig weggeblazen worden.

Toch zien de gegevens er niet slecht uit of wel ??????????

gegevens en foto te zien op www.acbb.nl bij speakers...

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
9000 watt? *proest*

Tja de rest van de specs zien er goed uit maar die zijn waarschijnlijk ook hopeloos overdreven.

Verwijderd

Tja, 9000 Watt is een beetje overdreven (alles bij elkaar optellen en met twee vermenigvuldigen :P ) maar de rest ziet er normaal uit. Ben alleen benieuwd hoe die klinkt. Ga eens luisteren (als dat kan) of het überhaupt wat is...

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Hij kost 320 € en dat is weinig geld voor iets dat qua design niet erg goedkoop is, groter sub, aparte speakers remote control, versterker etc.. Ben dus bang dat er nog weinig geld overgebleven is voor de kwaliteit. (ik vind hem er eigenlijk best wel heel mooi uitzien :o )
Afbeeldingslocatie: http://www.acbb.nl/Photo%27s/J9940b.jpg

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Het is iid veel speaker voor weinig euro's :)

Zelf houd ik niet zo van satellieten met te kleine speakers (3" in dit geval), geeft meestal zo'n hoge wisselfrequentie en/of een gat in het lage midengebied.

Maar voor 350 euro is het redelijk (zeker als het meer voor de PC bedoeld is).

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Pagina: 1