WinAmp: volgend nummer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende wil ik graag doen:

af en toe wil ik een ander nummer horen en dan klik ik die aan en dan gaat winamp die gelijk af spelen, dus wordt het ander nummer gelijk abrupt afgebroken..

maar wat ik graag wil is gewoon kunnen aangeven welk nummer winamp als volgende moet aangeven (in mn geshuffelde list) is dat mogelijk? Dus als ik tijdens het luisteren naar mn muziek een ingeving krijg van: nu wil ik die horen. .dat ik dat aan kan geven en dat die als eerst volgend nummer gespeeld gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik weet wat je bedoelt. Het is zeg maar programmeren op de CD-Speler bij je thuis. Ik denk dat hier wel ergens een plugin ofzo voor te krijgen is.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 15:27 schreef GGS_VR6 het volgende:
Ik weet wat je bedoelt. Het is zeg maar programmeren op de CD-Speler bij je thuis. Ik denk dat hier wel ergens een plugin ofzo voor te krijgen is.
ja maar ook niet helemaal want ik wil niet ruim van te voren een lijst opstellen welke gespeeld moet worden. .maar ik wil spontaan kunnen bepalen dat winamp een door mij gekozen nummer als volgende gaat draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Als je in de playlist gewoon op dat nummer een keer klikt, je linkermuistoets vasthoud, dan kan je het nummer gewoon omhoog slepen in de playlist.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 15:29 schreef grep het volgende:
Als je in de playlist gewoon op dat nummer een keer klikt, je linkermuistoets vasthoud, dan kan je het nummer gewoon omhoog slepen in de playlist.
maar mn playlist wordt geshuffled..en ik wil mn mp3s geordend op naam (alfabet) houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met winamp 3 kan dat volgens mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 20:43
mail is naar de maker van deze site http://www.rothmetal.com/

daar kun je een nummer opgeven die dan LATER wordt gespeeld ... hij past gewoon de PLAYLIST aan :) (dus gewoon pure tekst editten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 21:25
[deze informatie klopte niet]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Op woensdag 13 maart 2002 15:33 schreef internetinfo het volgende:
[deze informatie klopte niet]
ik wou al zeggen.. Daar klopt echt geen hol van!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Pagina: 1