Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
oh, en waarom dan T1, en dan niet unknown???
Da's wel raar/dom, als mensen niet weten wat ze hebben en dan zomaar wat kiezen, want T3 is wel snel, dus is het raar dat mensen dan T1 opgeven.
Is dat een feit ofzo, of een gokje van jou?
Da's wel raar/dom, als mensen niet weten wat ze hebben en dan zomaar wat kiezen, want T3 is wel snel, dus is het raar dat mensen dan T1 opgeven.
Is dat een feit ofzo, of een gokje van jou?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
2b honest -> gokje 
Misschien denken ze wel dat T1 sneller is als T3. Of heeft Napster T1 als default oid ??
Misschien denken ze wel dat T1 sneller is als T3. Of heeft Napster T1 als default oid ??
Verwijderd
T1 vind ik lekkerder dan een T3. Meestal zijn de T1's lager in ping.
Maar idd zijn er een boel neppers. Exterazzo heeft kabel, amar in Napster staat er bij hem T3. Dat vind ik irritant.
Maar idd zijn er een boel neppers. Exterazzo heeft kabel, amar in Napster staat er bij hem T3. Dat vind ik irritant.
Je lult 
T1 = 1.54Mb/s
T3 = 45Mb/s
En in de EU:
E1 = 2Mb/s
E3 = 34Mb/s
T1 = 1.54Mb/s
T3 = 45Mb/s
En in de EU:
E1 = 2Mb/s
E3 = 34Mb/s
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
En is er ook een naam voor 10 mbit/s ?
Dat heb ik dus maar het is meer dan T1 en minder dan T3... T2 bestaat niet voor zover ik weer
Ik wil graag de goeie linespeed aangeven op #tweakers.net FTP notice.
Dat heb ik dus maar het is meer dan T1 en minder dan T3... T2 bestaat niet voor zover ik weer
Ik wil graag de goeie linespeed aangeven op #tweakers.net FTP notice.
Ja hallo, je moet daar ook niet op afgaan vind ik... Ik kijk altijd naar de ping en bij mijn vriendin (kabel) haal ik soms van een 14.4 een snelheid van 80 k/sec ofzo...
Doen ze op verlies van bandbreedte te voorkomen, maar goed, CP is slimmer. Sowieso naaierij.. Ik bedoel IK moet me met me 56 zorgen make over me bandbreedte hallo... Cablegyu zijn en dan nog mieterig doen ook... pfff..
Doen ze op verlies van bandbreedte te voorkomen, maar goed, CP is slimmer. Sowieso naaierij.. Ik bedoel IK moet me met me 56 zorgen make over me bandbreedte hallo... Cablegyu zijn en dan nog mieterig doen ook... pfff..
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik geef (als ik Napster gebruik) 14k4 op terwijl ik kabel heb. Daar is 1 goede reden voor: IK ZIT BIJ DE KUTZEMA IN DEN HAAG!:(
De meeste snelle jongens zich hebben ingesteld hebben op 14.4 of unknown.
Vervolgens krijg je een ultra lage ping van die gozers binnen. (een ping van 50 op 14k4:D)
Het nadeel is vervolgens dat deze jongens je bijna altijd afkappen.
Tip voor de casema mensen:
download altijd bij t1, cable of t3 met een tyfus ping. Deze jongens laten je altijd verder downloaden als je weer eens maximaal 0.3K/s haalt wanneer casema zelf de bottleneck is. Die gozers willen vaak alleen maar zoveel mogelijk geupload hebben
Vervolgens krijg je een ultra lage ping van die gozers binnen. (een ping van 50 op 14k4:D)
Het nadeel is vervolgens dat deze jongens je bijna altijd afkappen.
Tip voor de casema mensen:
download altijd bij t1, cable of t3 met een tyfus ping. Deze jongens laten je altijd verder downloaden als je weer eens maximaal 0.3K/s haalt wanneer casema zelf de bottleneck is. Die gozers willen vaak alleen maar zoveel mogelijk geupload hebben
T1 valt vaak tegen omdat IEDEREEN die het eerst pakt :o( ...
DSL heb ik altijd goede ervaringen mee...
Maar nu met QO word ik elk 1.5 uur eraf gegooit en logt ie bij ee ANDERE surfer dus in... dat is pas klote want dan werkt de queue lijst niet meer :*(
DSL heb ik altijd goede ervaringen mee...
Maar nu met QO word ik elk 1.5 uur eraf gegooit en logt ie bij ee ANDERE surfer dus in... dat is pas klote want dan werkt de queue lijst niet meer :*(
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Pagina: 1