Infantry schijnt ook leuk te zijn. Ik zoek ff de link voor je
HEehehOp woensdag 13 maart 2002 14:59 schreef apocrypha het volgende:
Tim heeft snoep, hoe oud is hij?
Infantry schijnt ook leuk te zijn. Ik zoek ff de link voor je
bedankt !
Dit gaan niet over telnet
Ik wil echt via telnet gaan spelen
Verwijderd
Ik vind persoonlijk 0verkill erg goed.
0verkill is bloody 2D action deathmatch-like game in ASCII-ART running under Linux, OS/2 and Windows.
incl. server clients en bots
omdat het ook onder Linux draait kun je het via telnet of ssh spellen
http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~brain/0verkill/
Neem maar is een kijkje en zeg me wat je ervan vind ik draai in iedergeval een server
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
De eerste games ooit?? Dat behoeft wat uitlegOp woensdag 13 maart 2002 19:44 schreef ocf81 het volgende:
Multi User Dungeon. de eerste games ooit waren eigenlijk dus multi player!
On-topic: zoek es op Tradewars 2002, dat vond ik een roelspel
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Dat weet ik, maar welk jaartal was datOp donderdag 14 maart 2002 18:18 schreef ocf81 het volgende:
vroegeer wwerden MUDs op universiteitsnetten gespeeld al in het begin van ARPAnet
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ah okOp donderdag 14 maart 2002 18:25 schreef ocf81 het volgende:
toch ff de search gebruikt: einde jaren 70