Hoe gaan we naar Ambience 2002

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zandweter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11-2025
Jongens, ambience 2002 http://www.ambience.nl kwam al eerder ter sprake alleen willen wij graag gaan (2pers) en kunnen we er niet komen! Middels dit nieuwe draadje wil ik dus mensen vragen of ze ook gaan en hoe ze dit met vervoer doen.... :'(
ennuh, laten we die jongens nou ff een kans geven en niet meteen weer gaan zeiken over het feit of het netwerk nu wel/niet bagger is. :Z
Zijn er nog hele Clans die gaan, hoe gaan jullie... vorig jaar zag ik nog duitse clans compleet in outfit enzo... is wel stoer natuurlijk!
Vertel vertel.... denk eraan positied draadje! :+

Zandweter, namens s2mt uit Deventer

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Met de auto....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Goh dat netwerk was de vorige keer zo bagger joh...... :(

Nee ik ga niet naar Ambience, omdat het simpelweg te ver weg is. Dan moet ik half Nederland door.
Hoe ik het verder altijd doe met vervoer naar een LAN ? Heel simpel, ik kijk m'n pappa / mamma lief aan of ze me willen rijden :D

Verwijderd

Ja vorige keer was het echt slecht. Denk dat ambience eerst een keer moet bewijzen hoe het wel moet voordat veel mensen er weer heen zullen gaan.

Ik ga er niet heen dus heb geen idee voor je vervoer, misschien is het een idee dat je je spullen met iemand mee kan sturen en dat je zelf met het OV daarheen gaat.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 10:24
onze clan is ook van plan om te gaan
weten nog nix zeker helaas :(
maar als we gaan, dan gewoon met de auto

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga ook met de auto :P

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Een hele erge oude goedgemikte *KICK*

• Wie gaan er?

• Gaan er veel?

Specs:

Start: Friday, 8th November 2002, 19:00
• End: [/b] Sunday, 10th November 2002, 17:00
• Maximum visitors: [/b] +/- 600
Entrance Fee: 25 € in prepayment
30 € at the event
Competitions: 6 gaming competions
• 2 hacking competitions
• casemodding competition
• irc bingo
Network: 10/100 Mbps UTP RJ45 Fast Ethernet for end-users
• Gigabit uplinks to the backbone
Features present: Catering, hardware shop, sleeping rooms, podium with beamer(s)
Smoking: Only allowed on the ground floor (gaming section and relaxtion area)
Speakers: Only allowed in the basement (freelanning section)
Age restriction: No age restriction

w00t

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Robbie007 schreef op 28 oktober 2002 @ 14:43:
Een hele erge oude goedgemikte *KICK*
[..]
Zozo, das een beste kick :)

En nee, ik ga niet. Dan moek ut hele land doorreizen en dat heb ik er niet voor over :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 10:33
ik wou gaan maar toen werd hij verplaatst.. nu geen tijd meer.. heb andere lans ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
ik geef de voorkeur aan wat kleinere lan parties :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Het is redelijk dichtbij maar ik heb al twee keer de fout gemaakt om te gaan. Laat ze eerst maar eens bewijzen dat het wel goed kan, misschien kom ik daarna wel weer.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Hoezo, was je ook bij Basic?

Ik vond die toch redelijk. Beter kan altijd ;) .

w00t

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Had ik gewenst, school ;( :'( :'(

• Da_Jackal
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10-2025
Volgens mij zal 't netwerk best OK zijn, ze hebben al genoeg kunnen oefenen met Ambience Basic en Freelan (zelfde gebouw, maar alleen de kelder).
Als 't netwerk niet in orde is dan eis ik gewoon een (deel) van m'n entree terug. Betaal niet 25 euro (jep, heb al 't geld overgemaakt) voor een bagger netwerkje. Bij zo'n bedrag verw8 ik natuurlijk ook wat.
Wat ook nieuw is deze keer is dat ze nu een gesponsorde 8Mbit down/ 512Mbit upload internetverbinding hebben daar. Vorige keer (Basic) en tijdens de Freelans was dit een geklungel met een of meerdere kabelmodems.
Maar om weer ff ontopic te komen. Ik kom met de auto en neem nog iemand van m'n clan mee. Misschien een id om een auto te huren voor een weekendje met een paar man? Bijvoorbeeld een Ford Transit busje ofzo.
Ook moet ik zeggen dat het station er vrij dicht bij in de buurt ligt, maar dan moet je weer ff vervoer hebben om 't laatste kilometertje te overbruggen (karretje meenemen??).

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:54

Maxow

Hidden Sound System

fiets? :/

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:59
lol.. de fiets.. ach ja dat moet ook kunnen. pc tje tussen de snelbinders en rijden met die hap :P.

Ik heb gelukkig een auot waar ik van alles in kan frotten. En over het netwerk mar ik me echt geen zorgen. Tot nu toe is het netwerk nog steeds erg goed geweest. Hadden wel eens problemen maar die waren te verklaren (mensen die zo nodig een 'eigen' ip adres moesten verzinnen waardoor mensen in een andere range 'onverklaarbaar' niet het netwerk op konden. )

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Wij gaan ook met 6 man...
paar maanden terug ben ik bij Freelan geweest, maar t netwerk werkte vlekkeloos hoor.
Alleen de inet verbinding lag plat... ondanks de 8 mbit verbinding.
Er schijnen van die kanslozen te zijn die zich helemaal gek leechen via die lijn... beete aso, vooral als je net NVIDIA drivers wilt downloaden na een fresh install :(

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-01 19:11
daar KAN je als organisatie rekening mee houden... zijn meerdere netwerk, en softwarematige oplossingen hiervoor dat je voorkomt dat er een paar die hele backbone dichtleachen.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Uhm niet ;)

Ambience 2000 was kut: stroom storingen...
Ambience 2001 was nog kutter: heel netwerk was superbrak...

Ik bespaar me dit jaar de ellende, die gasten van Ambience kunnen gewoon geen LAN organiseren punt ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-01 06:53
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 03:44:
Wij gaan ook met 6 man...
paar maanden terug ben ik bij Freelan geweest, maar t netwerk werkte vlekkeloos hoor.
Alleen de inet verbinding lag plat... ondanks de 8 mbit verbinding.
Er schijnen van die kanslozen te zijn die zich helemaal gek leechen via die lijn... beete aso, vooral als je net NVIDIA drivers wilt downloaden na een fresh install :(
Daarom altijd een cd mee met daarop de installatie spullen voor je pc (nvidia drivers, 4in1 prut, handige programmatjes enz)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 08 november 2002 @ 11:51:
[...]

Daarom altijd een cd mee met daarop de installatie spullen voor je pc (nvidia drivers, 4in1 prut, handige programmatjes enz)
offtopic:
Of gewoon een image van je standaard windows installatie meneemen....
Trouwens bestaat TAG nog steeds joh?? Ik ben ex medewerken van REALGAMER en heb in REALCS gezeten... dat vrouwtje van TAG had toch een column in de realgamer?

Ik ga trouwens niet... na 3x naar een LAN party zijn geweest een apar jaar gelden is het voor mij wel genoeg geweest ( social life)
Pagina: 1