Nou tering ik schrok me gister echt lam. Ik had ff in de BIOS gekeken, gekloot en ik wou niet opslaan, maar toen gingen we eten duz ik had de BIOS niet afgesloten en ik was naar beneden gegaan. Toen ik na het eten weer bovenkwam was ik dat gekloot vergeten en ging ik wat instellingen zetten. Ik sla de hele hap op en de PC start op. He wat nou het scherm gaat in standby en de modem leds doen het ook niet. KUT natuurlijk de FSB stond nog op 133 MHz ipv 100...
... Nou dat ding start nog op maar monitor op standby en hij reset steeds na 10 sec... Ik denk KUT IK HEB HET VERNAAID!!! Maar goed ik zeg nix en ga proberen of ik echt nix kan... Nou balen want ik heb ook geen boekje van het MOBO. dus ik ga kijken de volgende dag in de handleiding van een ander MOBO, en daar staat iets over de battery ofzo van de BIOS dus ik denk goed dan maar ff kijken. Ik zie daar die battery daar ga ik in eerste instantie aan peuteren en dan opeens zie ik in piepkleine letters staan: 1-2 = Normal 2-3 = Clear CMOS. Dus ik YES ik heb het! Nou ik zet die Jumpers om en hij gaat weer aan. Nog wel wat problemen met windows XP (instant resets
) maar hij werkt weer!!!
Nou, dan ben jij best wel een knoeireet!
Maar je proc kan niet doorfikken hoor, daar is ie tegen beveiligd.
Succes met knoeien
Maar je proc kan niet doorfikken hoor, daar is ie tegen beveiligd.
Succes met knoeien
gefeli
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
brrrr.. het zal je maar overkomen!
Verwijderd
oooh, je bent echt door het randje gegaan.
of niet natuurlijk omdat je hem toch niet kan mollen
of niet natuurlijk omdat je hem toch niet kan mollen
Oké, dus in het vervolg pak je meteen het boekje er maar bij?
Wat is de vraag?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Wil je nu een schouderklopje ofzo? Dat je de clear CMOS functie hebt gevonden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()