One.Tel en andere...

Pagina: 1
Acties:

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft hier iemand zich voor One.Tel of Tele2 enz... ingeschreven en wat zijn hier de ervaringingen mee??? Je ziet genoeg reclame van, maar ik ken niemand die het ook echt een abbo erop heeft. Is het echt voordeliger of zitten er veel nadelen aan? En welke telefoonmaatschappij is het beste???

Thankz anyway...

Verwijderd

Ik heb zelf One.Tel en ben daar erg tevreden over.
Ik bel gemiddeld een uur per dag naar Amerika en dat kost me ongeveer fl 100,-
in de maand.
Verder zijn ze door de week ook erg handig om naar mobiele telefoons te bellen (fl 0,50) per minuut.

Als je een van die aanbieders wilt gebruiken voor je "normale" telefoonkosten i.p.v. KPN kan ik je dat afraden. Voor "normale" gesprekken is KPN nog altijd de goedkoopste!

One.tel stuurt je 1x per maand een overzichtelijk rekening, gespecificeerd met alle nummers + beltijd + kosten per gesprek.

:)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Wat Bob zegt is niet helemaal waar: interlokaal zijn bedrijven als One.Tel goedkoper dan KPN goedkoper. Lokaal echter niet...

Ik heb er goede ervaringen (zit zelf bij Tele2), vooral met pre-select (regeling waardoor je niet elke keer 1602 ervoor hoeft te zetten).

DIT IS MIJN WEBSITE

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Je kan verschillende 16xx aanbieders naast elkaar hebben. Dus test ze maar uit. Als de ene het niet doet heb altijd nog een andere.
Van mobiel naar mobiel is goedkoper, dan zo'n 16xx aanbieder. Ik weet niet of dit nog steeds klopt.

Het is steeds prijzenoorlog tussen deze bedrijven en de KPN. Dus hou de prijzen in de gaten.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

O.K,

zoals gewoonlijk zit ik er weer eens naast :+
schiet me maar lek.

Ik moet Havana & Alkaline gelijk geven dat One.Tel interlokaal goedkoper is dan KPN

Mijn 1ste post was puur uit eigen ervaring.

Ik heb zelf een Pre-Paid mobieltje en dan kun je overdag toch beter van bijv. One.Tel gebruik maken i.p.v. met je mobieltje naar een ander mobieltje te bellen.
Verder gebruik ik One.Tel eigenlijk alleen maar om naar de USA & Mobieltjes te bellen en gebruik ik KPN voor de rest en natuurlijk met voordeelnummers, scheeltje je toch weer 10%.
Bij One.Tel hebben ze ook Pre-select en dat scheelt ook weer 10%

etc etc etc

Net wat Alkaline zegt, zet er een paar naast elkaar en probeer ze uit :)

suc6