Hallo
Ik stelde vandaag 2 keer een vraag in /13
Kreeg daar ook 2 keer een slotje aan me broek...
Dit vind ik niet helemaal terecht omdat ik wel degelijk een probleem heb en het niet een standaard ' hoe moet dit ' vraag is.
Ik heb wel degelijk gezocht maar kom steeds weer op hetzelfde uit terwijl dat dus niet werkt in NS4.
Het gaat om de topics:
[topic=438050/1/25]
[topic=438064/1/25]
McVirusS zegt:
En ik geloof dat ik hier toch genoeg mensen heb geholpen dus ik vind het wel redelijk als ik zelf ook een keer geholpen kan worden.
Zo....dat moet ik ff kwijt
Ik stelde vandaag 2 keer een vraag in /13
Kreeg daar ook 2 keer een slotje aan me broek...
Dit vind ik niet helemaal terecht omdat ik wel degelijk een probleem heb en het niet een standaard ' hoe moet dit ' vraag is.
Ik heb wel degelijk gezocht maar kom steeds weer op hetzelfde uit terwijl dat dus niet werkt in NS4.
Het gaat om de topics:
[topic=438050/1/25]
[topic=438064/1/25]
McVirusS zegt:
Nee, maar waarom ben ik genoodzaakt een 2e te openen? Omdat ik niet eens de kans krijg om mensen die misschien hetzelfde probleem hebben gehad of het weten op te lossen te laten reageren.Kijk dan op IRT.org link...daar staat het _zeker_ tussen...tevens wordt het openen van een nieuwe topic na slotje NIET op prijs gesteld.
En ik geloof dat ik hier toch genoeg mensen heb geholpen dus ik vind het wel redelijk als ik zelf ook een keer geholpen kan worden.
Zo....dat moet ik ff kwijt