Toon posts:

Iemand hier een Gamecube thuis?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat vind je van de gfx naast die van de xbox en ps2?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
GC is pas vanaf mei hier verkrijgbaar.

maar er zijn wel een paar gekken die hem geimporteerd hebben :+

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde ook vragen of ze er al spijt van hadden.. ;)

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik heb er wel eentje gezien in een winkel. Hij was paars, en lelijk, en klein. Die vent had er een mariospelletje in gestopt. De controller zag er niet echt mooi uit vind ik.

TMAXTINT

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Is dur ook al iemand die hem gemod heeft :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• skullsplitter
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op woensdag 13 maart 2002 15:30 schreef xsence-ecs het volgende:
MWah. Star Wars Rogue Squadron = :9, Turok: Evolution = :9 en er komen echt wel meer dingen. Gewoon een spelkubus en een krijsdoos aanschaffen :)

www.avpnews.com

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:38
wat d8 je van de nieuwste zelda ?? niet dat ik voor zon spelletje helemaal zon console ga kopen !! ik heb goeie PC daar heb je tenminste wat aan !!

• skullsplitter
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op woensdag 13 maart 2002 20:23 schreef E-LiZeR het volgende:
wat d8 je van de nieuwste zelda ?? niet dat ik voor zon spelletje helemaal zon console ga kopen !! ik heb goeie PC daar heb je tenminste wat aan !!
DIE TEKENFILM? Nee, sorry, ik had er meer van verwacht...

www.avpnews.com

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 20:27 schreef skullsplitter het volgende:

[..]

DIE TEKENFILM? Nee, sorry, ik had er meer van verwacht...
Je kan zeggen wat je wilt maar het ziet er wel goed uit! Je vindt de stijl misschien niet mooi maar dat is een mening.

Verder zien Star Fox en Resident Evil er ook goed uit.

Verwijderd

Topicstarter
heb eigenlijk liever een gamecube dan een xbox.. omdat nintendo gewoon goeie games maakt..

xbox moet ik nog even zien hoe dat gaat aflopen.. maar ik zal zeker altijd een echte nintendo fan blijven..

dus ik heb hem maar gereserveerd bij bartsmit.. :)

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 13:47

Elroy

Zelda!!!

Ik heb een paar dagen geleden mijn nieuwe gamecube gekregen ( Panasonic GameCube Q US/JAP, All region), de vorige had ik gesloopt >:)

Ik heb hem nu met de volgende 3 spellen :
* Super Mario Bros. Melee
* Tony Hawk Pro Skater 3
* Waverace Bluestorm

Ik vond die spellen er echt veel beter grafisch uitzien dan ik had verwacht :)

Specs Computer

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

vind beetje misser dat ze van die kleine dvd's gebruiken. Zo krijg je hetzelfde probleem als dat de N64 had, de beperkte ruimte voor filmpjes en audio. De XBOX en PS2 hebben volledige DVD's. Toendertijd de PSX en dreamcast CD's maar Nintendo kwam met de cartridges.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Dat is zo ja, maar tis wel een goede manier van beveiligen, probeer die spellen nu maar eens te kopieren.

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 15:30 schreef xsence-ecs het volgende:
Op woensdag 13 maart 2002 23:23 schreef xsence-ecs het volgende:
heb eigenlijk liever een gamecube dan een xbox.. omdat nintendo gewoon goeie games maakt..

xbox moet ik nog even zien hoe dat gaat aflopen.. maar ik zal zeker altijd een echte nintendo fan blijven..

dus ik heb hem maar gereserveerd bij bartsmit.. :)
UHH zijn dat niet 2 compleet tegenstrijdige replyŽs :)
Op donderdag 14 maart 2002 14:44 schreef FastBunny het volgende:
vind beetje misser dat ze van die kleine dvd's gebruiken. Zo krijg je hetzelfde probleem als dat de N64 had, de beperkte ruimte voor filmpjes en audio. De XBOX en PS2 hebben volledige DVD's. Toendertijd de PSX en dreamcast CD's maar Nintendo kwam met de cartridges.
Er kan alsnog 1,7 gig op zo'n CD'tje dus dat valt wel weer mee + als het niet op in CD past doe je het toch gewoon op 2 of meer cd's :? (ff9 voor de psx had ook 4 CD's)
Plus je hebt een geweldige kopieerbeveilig <zoals Kremers ook al zei :)>

• Thijs
  • Laatst online: 28-01 14:49
Check m'n icon :) Dat is misschien de reden dat ik een GameCube ga aanschaffen. Metroid lijkt me gewoon _ZO_ vet he. Maar goed, moet ik eerst ff kijken of het wel in het budget valt enzo :P

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:46
Op donderdag 14 maart 2002 14:42 schreef elroy het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden mijn nieuwe gamecube gekregen ( Panasonic GameCube Q US/JAP, All region), de vorige had ik gesloopt >:)

Ik heb hem nu met de volgende 3 spellen :
* Super Mario Bros. Melee
* Tony Hawk Pro Skater 3
* Waverace Bluestorm

Ik vond die spellen er echt veel beter grafisch uitzien dan ik had verwacht :)
offtopic:
ALs je een link naar eigen topic in sig hebt is het misschien ook handig als daar de foto's het doen ;).
Wou eigelijk wel zien hoe het er uitzag :)

Heb er nog geen maar, misschien ga ik er wel 1 halen.
Vooral multiplayer is natuurlijk, leuk, lekker met zijn 4-en elkaar in elkaar rammen. :D

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op donderdag 14 maart 2002 15:08 schreef Gamegod het volgende:

[..]

[..]

UHH zijn dat niet 2 compleet tegenstrijdige replyŽs :)
[..]

Er kan alsnog 1,7 gig op zo'n CD'tje dus dat valt wel weer mee + als het niet op in CD past doe je het toch gewoon op 2 of meer cd's :? (ff9 voor de psx had ook 4 CD's)
Plus je hebt een geweldige kopieerbeveilig <zoals Kremers ook al zei :)>
Klopt je kan meerdere dvd's pakken echter... Als ze inderdaad de PS2 Final Fantasy's gaan porten naar de gamecube.. vraag ik me af hoeveel dvd's je nodig hebt. FF10 is 1 DVD denk ik. Misschien 2? Maar dat zal echt wel toenemen in de toekomst, elke versie wordt al grooter en bevat meer filmpjes. Zo krijg je dan voor FF10 al een stuk of 4 van die mini dvd's. Mochten ze dan bv FF12 (11 wordt online geloof ik) op 2 PS2 dvd's uitbrengen dan heb je al snel 8 mini dvd's nodig. Dat kost veel te veel geld lijkt me. Dus of het nou echt een voordeel is....

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

FFX is 1 DVD

4.13 GIG volgens mij

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op donderdag 14 maart 2002 21:21 schreef ken het volgende:
FFX is 1 DVD

4.13 GIG volgens mij
Tja moet je nagaan FF1 was 128KB >:) Maar ze hebben bij Sqaure nu ook stemmen erbij gedaan en dat zal ook wel in de toekomstige delen komen. En de Nintendo had met die N64 al een beperkte ruimte, in ben bang dat ze dat nu weer gedaan hebben.

Verwijderd

Super Smash Bros. Melee lijkt me een erg cool spel.

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 15:48 schreef Marruk het volgende:
Hij was paars, en lelijk, en klein. Die vent had er een mariospelletje in gestopt. De controller zag er niet echt mooi uit vind ik.
Duidelijk een antwoord van een, even kijken, ja hoor...

"17 september 1985"

Who fucking cares hoe de console of de controler eruit zien, zolang ze maar (goed) werken voor een redelijke prijs!

Persoonlijk houd ik het voorlopig voor gezien met "vaste" consoles. Ik heb in het verleden duizenden gulden uitgegeven aan de nes, snes, playstation en n64. Persoonlijk vind ik een draagbare spelcomputer wat handiger zodat ik hem overal, en dus vaker, kan gebruiken. De gba dus. Misschien koop ik er over een tijdje ook wel een gamecube bij als die er mooi mee samen werkt.

Verwijderd

dat ding is lelijk.
hijs ook vet duur voor zo'n ding.
duzz nee ik heb er geen een

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 21:21 schreef ken het volgende:
FFX is 1 DVD

4.13 GIG volgens mij
4 gig filmpjes , 130 mb spel?..iets in die richting

• Wirf
  • Laatst online: 08:40
Op vrijdag 15 maart 2002 17:32 schreef middelkoop het volgende:

[..]

Who fucking cares hoe de console of de controler eruit zien, zolang ze maar (goed) werken voor een redelijke prijs!
Duh, dat ding komt anders wel mooi in je huiskamer te staan...

ik kan me heel goed voorstellen dat het voor een heleboel mensen wel uitmaakt.

(ok, voor mij dan toevallig niet)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Topicstarter
Resident evil komt trouwens op 2 minidvd's, omdat ie niet op 2 minidvd paste, capcom moest hiervoor speciaal een dvd erbij doen en omdat de hoesjes daar niet voor gemaakt waren hbben ze zelf een hoesje gemaakt.

Dit zal volgens mij bestwel een kleine tegenvaller zijn voor nintendo omdat ze waarschijnlijk hadden gedacht dat er meer op zou passen.

en misschien zal dit andere developers tegenhouden hun game te proggen omdat zij dachten dat er geen geswap en zo laadtijden zouden zijn.

Dit is wel ver gezocht maar het probleem met de n64 was eigenlijk ook een beetje zo. (het was volgens mij bestwel een dure klus om een grotere cartridge te krijgen voor een game)

Verwijderd

iedereen vind nintendo alleen maar kiddy omdat t zo was op N64 een beetje... maar de cube is echt niet kiddy meer als je t mij vraagt :D hij ruled echt mega! ik heb gespeeld en controller ligt echt super lekker in de hand :D moet ff zelf ook zon ding kopen als ie uit is :)

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 20:24 schreef Wirf het volgende:

[..]

Duh, dat ding komt anders wel mooi in je huiskamer te staan...

ik kan me heel goed voorstellen dat het voor een heleboel mensen wel uitmaakt.
Als mensen een console kiezen is dat voor redenen die wel ff iets belangrijker zijn dan de looks van dat ding (games, prijs, controller, hekel hebben aan billy). *Als* je dan voor de gc zou gaan, maar looks vind je niks, dan is het toch een kleine moeite om het in een kast te zetten ofzo. Persoonlijk maakt het mij niks uit hoe een console eruit ziet. Ze kunnen moeilijk lelijker zijn dan de NES ;-).

Voor mij zijn bij een console de prijs (console en games), compatibiliteit met andere apparaten (draagbaar spelcomputertje, internet, cdr/dvd brander *ahem*), verkrijgbaarheid en kwaliteit 2ehands spellen en de feel van de orginele controler het belangrijkst.

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

k heb al zo'n gamecube k moet hem testen voor www.game-trix.com >:)

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op vrijdag 15 maart 2002 19:19 schreef Chomp_On_This het volgende:
dat ding is lelijk.
hijs ook vet duur voor zo'n ding.
duzz nee ik heb er geen een
Duur?!?!?!?!? |:(|:(|:( Je kan er veel over zeggen, behalve dat ie duur is...

Verwijderd

Heeft iemand misschien een plaatje van de controller die hier samen met de Cube uit komt??
Pagina: 1