Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HK]Marktplaats topic

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het erg jammer dat die op slot is gegaan. Ik vond het een van de leukste topic die hier voorbijgekomen is. Het was gewoon fun, blijft 2 dagen open en dan moet ie opeens op slot? En jah, of het een site verneuken is blijft de vraag. Volgens mij heeft het geen invloed op de hele site maar alleen op die advertentie. En jah, als het ook zo is vind ik het een leuk protestactie tegen de invoering van de E6,- per advertentie :Y) . Hierbij vraag ik lief aan de modjes of ie weer open kan O+

Ik heb het dus hierover: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/436474

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 19:29

Ligone

Moeha!

Op woensdag 13 maart 2002 14:16 schreef Cyberboy het volgende:
Ik vind het erg jammer dat die op slot is gegaan. Ik vond het een van de leukste topic die hier voorbijgekomen is. Het was gewoon fun, blijft 2 dagen open en dan moet ie opeens op slot? En jah, of het een site verneuken is blijft de vraag. Volgens mij heeft het geen invloed op de hele site maar alleen op die advertentie. En jah, als het ook zo is vind ik het een leuk protestactie tegen de invoering van de E6,- per advertentie :Y) . Hierbij vraag ik lief aan de modjes of ie weer open kan O+

Ik heb het dus hierover: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/436474
Denk niet dat ie op slot is, maar dat ie verhuisd is naar de huiskamer, we hebben gewoon geen toegang meer tot dat topic...

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 13 maart 2002 14:27 schreef Ligone het volgende:

[..]

Denk niet dat ie op slot is, maar dat ie verhuisd is naar de huiskamer, we hebben gewoon geen toegang meer tot dat topic...
Door Grrrrrene ( HGA General Chat) - woensdag 13 maart 2002 14:11

------------------------
Ik vind het nu wel leuk geweest, het is niet echt heel erg, maar het valt WMB inmiddels wel onder het vern**ken van een site...

:)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lijkt me duidelijk. Hij gaat niet weer open...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.