Ik heb sinds een week de Sony CDX-MP70 MP3 autoradio.
Hij was euro 519,- bij Rijsbergen te Leiden.
Zo ziet ie eruit:

De linkerknop is draaiend voor het volume en drukkend voor diverse opties (fader, bass treble etc etc)
De rechterknop is draaiend voor het volgende/vorige nummer cq radiostation.
Via een menu knop kun je displayopties instellen zoals de ID3tag weergave, kleur van het display, klokinstellingen en nog wat tierelantijntjes.
Het radiogedeelte is goed en de gebruikelijke TA, TP en RDS functies zitten erop.

Het MP3 gedeelte is ook goed: als de cd erin gaat via dit mechanisme
duurt het zo'n 7 a 8 seconden voordat het eerste nummer gaat spelen. De stilte tussen de nummers is normaal, dat wil zeggen zo'n 1 a 2 seconden. Dus niet de 5 seconden zoals de Pioneer heeft! 
De ID3tag wordt onderin het display eenmalig gescrold en veranderd daarna in een equalizer (afhankelijk van de gekozen instellingen).
Hier de ID3tag:

hier de equalizer:

Waar nu de tijd staat komt de equalizer wanneer de ID3tag wordt gescrold, daarna komt ie weer terug onderin het display.
Het display kun je 7 kleuren geven, hier een paar:

wisselen tussen de dirs en nummers gaat makkelijk dankzij de rechterdraaiknop. Voor de rest kun je shuffelen door de hele cd of alleen door de dir. Een repeat functie zit er ook op.
Een nadeel is er wel: hij speelt geen VBR's af!
Alhoewel....hij speelt ze wel af alleen laat ie om de zoveel seconden een tik horen! Maar aangezien ik toch alleen maar CBR's heb is dat geen probleem.
Ben ik nog wat vergeten...... zo 123 niet.
Mocht je vragen hebben less ik het wel
Grtz
Hij was euro 519,- bij Rijsbergen te Leiden.
Zo ziet ie eruit:

De linkerknop is draaiend voor het volume en drukkend voor diverse opties (fader, bass treble etc etc)
De rechterknop is draaiend voor het volgende/vorige nummer cq radiostation.
Via een menu knop kun je displayopties instellen zoals de ID3tag weergave, kleur van het display, klokinstellingen en nog wat tierelantijntjes.
Het radiogedeelte is goed en de gebruikelijke TA, TP en RDS functies zitten erop.

Het MP3 gedeelte is ook goed: als de cd erin gaat via dit mechanisme
duurt het zo'n 7 a 8 seconden voordat het eerste nummer gaat spelen. De stilte tussen de nummers is normaal, dat wil zeggen zo'n 1 a 2 seconden. Dus niet de 5 seconden zoals de Pioneer heeft! De ID3tag wordt onderin het display eenmalig gescrold en veranderd daarna in een equalizer (afhankelijk van de gekozen instellingen).
Hier de ID3tag:

hier de equalizer:

Waar nu de tijd staat komt de equalizer wanneer de ID3tag wordt gescrold, daarna komt ie weer terug onderin het display.
Het display kun je 7 kleuren geven, hier een paar:

wisselen tussen de dirs en nummers gaat makkelijk dankzij de rechterdraaiknop. Voor de rest kun je shuffelen door de hele cd of alleen door de dir. Een repeat functie zit er ook op.
Een nadeel is er wel: hij speelt geen VBR's af!
Ben ik nog wat vergeten...... zo 123 niet.
Mocht je vragen hebben less ik het wel
Grtz