Toon posts:

[TV-out]Doodziek wordt je ervan..

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste even over die FAQ, hij is zo onoverzichtelijk als de pest, helemaal voor een n00b als ik.

Ik heb pas een format gehad, en Detonator 4 21.83 geinstalleerd.

Maar niet dat ik mijn TV-out weer werkend heb gekregen! Krijg die hele optie niet meer, dat je Twinview kan aanklikken. Alsof de hele TV-out dood is.

Download ik andere drivers, omdat ik ergens las dat je daarmee ook de TV-out aan de praat krijgt.. (win2k-xp-27.52.zip)

Ik extract die file.. zit er helemaal geen setup.exe bij.

Alleen DMCPL.exe en nwiz.exe!

Nagoed, er zit dus wel een nv4_disp.inf bij, dus ik rechtermuisknop, install.

Gebeurt niets.

Nagoed, anyway, ik de 21.83 drivers van T.net gedownload, ik denk, nog 1 keer proberen. Zit daar een fout in! Kan ik hem niet extracten. Wat een GEKUT!

Sorry.

Verwijderd

Topicstarter
http://files.tweakers.net/WinXP_21.83.exe

Die geeft een error als ik hem install.

Even voor de duidelijkheid, mijn TV-out heeft gewerkt, en er is hardwarematig NIETS verandert.

Ik krijg die hele fucking tab niet meer, bij Desktop Props, om je TV-out aan te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik download hem nu van

http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm

Kijken of die WEL werkt. Die van T.net werkt niet dus!!!!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Heb je wel de kabel aangesloten op je tv-out?
Door het impedantieverschil kun je wel/niet een extra tabblad bij de eigenschappen krijgen/hebben.

Het is nou eenmaal zo.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 19:55
Welkom,

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif <-- Dit is nou een edit knop.. Hij is bedoelt om tekst te editten zodat je niet 3 berichten in 3 minuten hoeft te posten, doordat je je bericht gewoon aan kunt passen..

Gebruik 'm dan ook..

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Om wat voor een Videokaart gaat het?

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

zorg wel dat ie aangesloten is. Tevens heeft nvidia ook op hun site (www.nvidia.com) een setje nieuwe drivers gezet de 23.12 als ik het me niet vergis.

Tv out is altijd ffies klooien, maar probeer elke stap gewoon nog een X.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Neejoh
Zelf gebruik ik helemaal geen tv-tool en weet ik veel wat voor een bende... Ik doe de TV-out-kabel in mijn Asus V8200, en in de tv.

TV aan -> op channel s3
Pc aan -> Beeld op tv...

Is zo moeilijk toch niet?

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:06

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik zie dat je het over Twinview hebt, dus heb je waarschijnlijk een GeForce.

Probeer TV TOOL eens, die is volgens mij driver onafhankelijk.

www.tvtool.de

Supertooltje!

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• paerad
  • Laatst online: 04-11-2025
Deze ellende ook lang gehad, met mijn cardexpert gforce 2mx, kontakt gehad met hastec etc. Allerlei versies geprobeerd oud/nieuw hielp niet.
Maar ik heb nu de oplossing: een Trust Televiewer, werkt perfekt en kan je ook nog op andere videokaarten zetten!
;)

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

tvtool rulez

• Neejoh
Op woensdag 13 maart 2002 14:14 schreef DynaMikeY het volgende:
Ik zie dat je het over Twinview hebt, dus heb je waarschijnlijk een GeForce.

Probeer TV TOOL eens, die is volgens mij driver onafhankelijk.

www.tvtool.de

Supertooltje!
Zelf gebuik ik dit dus juist niet. Het beeld word heel lelijk als ik dit gebruik! Ik zou het eerst eens proberen zonder allerlei tooltjes, maar gewoon op de manier zoals ik hierboven heb gezegt.. Suc6 *D

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 14:04 schreef JoostW het volgende:
Ten eerste even over die FAQ, hij is zo onoverzichtelijk als de pest, helemaal voor een n00b als ik.
Ja, maar nu staat er tenminste iets en er is genoeg info inte vinden lijkt me.
Ik heb pas een format gehad, en Detonator 4 21.83 geinstalleerd.

Maar niet dat ik mijn TV-out weer werkend heb gekregen! Krijg die hele optie niet meer, dat je Twinview kan aanklikken. Alsof de hele TV-out dood is.

Download ik andere drivers, omdat ik ergens las dat je daarmee ook de TV-out aan de praat krijgt.. (win2k-xp-27.52.zip)

Ik extract die file.. zit er helemaal geen setup.exe bij.

Alleen DMCPL.exe en nwiz.exe!

Nagoed, er zit dus wel een nv4_disp.inf bij, dus ik rechtermuisknop, install.
Drivers updaten bij apparaatbeheer lijkt me.
Gebeurt niets.

Nagoed, anyway, ik de 21.83 drivers van T.net gedownload, ik denk, nog 1 keer proberen. Zit daar een fout in! Kan ik hem niet extracten. Wat een GEKUT!

Sorry.
Deze gaat op slot tenzij je duidelijk kunt aantonen dat het een ander probleem is dan uit te de tv-out FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.