Toon posts:

Marvell G400 videocapture

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik video capture met deze kaart krijg ik soms ontzettend verstoord beeld (zie voorbeeld) en stopt hij ook meestal met capturen na een tijdje. Ik heb van alles de nieuwste drivers geinstalleerd maar niks helpt.
voorbeeld verstoord beeld;
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/dvolaric/avatars/g400.gif

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Niet een videotje, beveiligd met Macrovision??

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nee, dan zou je licht/donker verschillen moeten krijgen.. niet allemaal strepen, rare balken etc.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hmm.. ik weet wel dat het soms kan helpen om de MacroVision patch erover heen te jensen want ...oh nee ik meen dattie dat niets eens doet. Zegt dattie beveiligd is ofzo?
uhhhh... ikzou als ik jou was eens kijken hoe het reproduceerbaar is. Oftewel , onder welke situaties krijg je deze bagger ???

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee. Het gebeurt op random situaties. Het beeld is niet beveligd ofzo want komt direct van mijn DV camera af. Als ik de hardware mjpeg compressie uitzet is het beeld wel goed. Maar dan kan ik ook minder groot formaat capturen en neemt ook meer ruimte in beslag.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als het van je cam afkomt zou ik eens andere draadjes proberen en toch de macrovision patch erover heen douwen.

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1