Externe DVD aan TFT aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:35

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik wil in m'n auto een DVD speler inbouwen zodat de kleine achterin zich kan vermaken. :)

Nou heb ik bij www.atstore.nl een Discmaster compact DVD speler gezien.(werkt ook op 12V :P )

Nou vraag ik me af of ik deze aan een kleine TFT scherm kan aansluiten? Deze moet tussen de voorstoelen geplaats te worden , maar moet eigenlijk zo los te halen zijn (ivm losse handjes in de buurt)
Wat voor scherm weet ik eigenlijk niet want ik ben er nog geen een tegengekomen. Als iemand een adres weet graag. ;)

Tevens is het zo dat ie vanaf voor te bedienen moet zijn en het geluid moet ook via de achter boxen te horen zijn. Moet er dan een aparte versterker tussen :?

Graag advies hoe ik dit het beste kan aanpakken.

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Kleine TFT schermen hadden ze geloof ik bij conrad...
En anders heeft Okaphone (Groningen) ze wel

Ik heb alleen geen idee over de aansluitingen

En anders hadden ze bij de media markt ook portable DVD spelertjes met TFT scherm (iets van 8" ofzo) maar die kosten net zoveel als een notebook met DVD speler... :'(

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 13:10 schreef seninha het volgende:
Tevens is het zo dat ie vanaf voor te bedienen moet zijn en het geluid moet ook via de achter boxen te horen zijn. Moet er dan een aparte versterker tussen :?

Graag advies hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Kenwood heeft in sommige autoradios een systeem genaamd "Dual Zone" Dit betekent dat je op het voor- en achterkanaal twee verschillende bronnen kunt afspelen, b.v. voor CD achter radio. De radio moet ook nog een aux ingang hebben waar je het geluid van de DVD-speler op aansluit. Nu kun je voor CD luisteren en achter het geluid van de DVD-afspelen.

Ohja, ik had een 5" schermpje besteld via deze inkoopactie
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/394833
ze hebben ook 4" en 6,4" worden gevoed met 12V en signaal komt via S-video (of composiet weet niet meer precies).

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 16:10

YellowCube

Wait...what?

sorry...geen flauw idee over het scherm. Wilde alleen even opmerken dat die kleine mazzel heeft met zo'n pa als jij :)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 13:10 schreef seninha het volgende:
Ik wil in m'n auto een DVD speler inbouwen zodat de kleine achterin zich kan vermaken. :)
will you be my daddy? O+