My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
...Op woensdag 13 maart 2002 12:28 schreef vegterb het volgende:
Ik heb de topics van de Napa niet helemaal gelezen (te veel werk)
Maar omdat het allemaal kris kras door elkaar heen staat kom ik er niet meer uit. Ik wil namelijk een mini-mp3-spelertje kopen, maar welke? Nadelen van die, voordelen van die, ik snap het niet meer...
Ik wil een mp3-speler die lang met battarijen doet, goed geluid heeft, kortom de beste...
Op de laatste pagina van het 8cm MP3 speler topic staat een vergelijking tussen beide spelers, verander "niet helemaal gelezen" dus maar gerust in " helemaal niet gelezen"
En verder... sinds wanneer is het een goede reden(om een topic te openen) om zelf toe te geven, dat je geen zin hebt om zo'n topic door te zoeken.
Dat laatste heb ik wel gelezen
!!!
Maar als er daarna mensen komen met opmerkingen dat zij daar helemaal geen last van hebben, of dat het bij hun heel anders is dan wordt het er niet duidelijker op en daarom wil ik gewoon graag weten welke nou het beste is of moet ik dan toch maar even 10.000 (bij wijze van) gaan lezen???
Als het niet anders kan dan moet dat maar, maar als er mensen zijn die weten welke het beste is dit wel zo makkelijk.
Mag tegenwoordig ook niet zomaar een Topic openen omdat je geen zin hebt m de andere door te lezen, maar ik wilde gewoon even een duidelijk overzicht creeeren ook voor anderen, maar blijkbaar moet ik dat zelf doen. Dus ga ik zo maar aan de gang en post ik strax wel een conlusie...
Geen dank
Maar als er daarna mensen komen met opmerkingen dat zij daar helemaal geen last van hebben, of dat het bij hun heel anders is dan wordt het er niet duidelijker op en daarom wil ik gewoon graag weten welke nou het beste is of moet ik dan toch maar even 10.000 (bij wijze van) gaan lezen???
Als het niet anders kan dan moet dat maar, maar als er mensen zijn die weten welke het beste is dit wel zo makkelijk.
Mag tegenwoordig ook niet zomaar een Topic openen omdat je geen zin hebt m de andere door te lezen, maar ik wilde gewoon even een duidelijk overzicht creeeren ook voor anderen, maar blijkbaar moet ik dat zelf doen. Dus ga ik zo maar aan de gang en post ik strax wel een conlusie...
Geen dank
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Maar dat is nou juist het probleem, als ik hier ga zeggen dat die het beste is omdat.... dan komt er iemand anders wel weer van nee hoor, bij mij is dat niet..
Het hangt er ook vanaf wat je zelf wilt.
Ik heb op nu op de een na laatste pagina van die andere mini mp3/cd speler draad mijn plus en min punten van de twee spelers neergezet.
Ik heb ze allebei gehad dus weet waar ik over praat.
Het hangt er ook vanaf wat je zelf wilt.
Ik heb op nu op de een na laatste pagina van die andere mini mp3/cd speler draad mijn plus en min punten van de twee spelers neergezet.
Ik heb ze allebei gehad dus weet waar ik over praat.
weinig tot niks..