Toon posts:

Colin McRae 2.0 + voodoo 3 3000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Duron 750Mhz processor en een Voodoo 3 3000 video kaart.
Ik wil het het spel Colin Mcrae 2.0 spelen maar als ik een paar meter gereden heb loopt het spel totaal vast en de computer crasht.
Ik heb 192mb geheugen in mijn computer en een 52x cd-rom speler en directX 7.0a geinstalleerd. Met DirectX 8 heb ik hetzelfde probleem. Hoe komt dit?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

nieuwe drivers??

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-01 17:08

Booster

Superuser

Mh, als je de laatste drivers al hebt, moet je je de boel eens geprobeerd op laagste detail.

Klapt het spel eruit maar werkt Windows wel? (dan zie je dus nogsteeds het spel maar kun je nog wel alt-f4 doen enzo)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwste drivers (3dfx tools 2.6.2.116) geinstalleerd en mijn computer loopt geheel vast. Dus geen ALT-TAB of ALT-F4. Het toetsenbord werkt zelfs niet meer.
:(

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-01 17:08

Booster

Superuser

mh balen. Heb je je V3 overgeclocked?

Ik had namelijk een situatie waarbij ik op een overgeklokte V2 de boel slechts met één enkel spel kon laten vastlopen. Was er gevoelig voor ofzo..

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 11:58 schreef Tomm het volgende:
Ik heb een Duron 750Mhz processor en een Voodoo 3 3000 video kaart.
Ik wil het het spel Colin Mcrae 2.0 spelen maar als ik een paar meter gereden heb loopt het spel totaal vast en de computer crasht.
Ik heb 192mb geheugen in mijn computer en een 52x cd-rom speler en directX 7.0a geinstalleerd. Met DirectX 8 heb ik hetzelfde probleem. Hoe komt dit?
bekend probleem
andere drivers proberen
er zijn genoeg 3rd party drivers die niet crashen onder CM2, dus effe zoeken (de nieuwste hoeft niet de beste te zijn)

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik had dat probleem ook met Cmr2 toen ik nog een V3 had. Je moet de 1.07 drivers gebruiken en de patch van codemasters gebruiken. Dan moet het werken.
Pagina: 1