Toon posts:

RetroGames

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een ouwe 486 gekregen met daarop windows 95 en helemaal liggen tweaken tot ie weer liep als een zonnetje.
Nou kun je daar nooit een vette game pc van maken, maar die leuke spelletjes van vroeger kicken ass, zoals Indiana Jones en the Temple of Doom, Test Drive 1+2+3, etc
Nou heb ik de deze spellen al, maar meer zou nog leuker zijn :P
Dus als iemand nog een linkje heeft waar er een hele hoop staan kan ie me dat hieronder ff posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-09 13:03
Alleen legale links natuurlijk...

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk, maar er is een hoop abandon ware in de wereld
De spellen die ik hierboven opnieuw kun je allemaal legaal downloaden

Verwijderd

Het overgrote deel van de abandon ware wordt aangeboden zonder dat de makers dat weten, dus zo legaal is dat meestal ook weer niet.

zoek in het archief van GoT en je vindt zo een topic over abandon ware waar de gevraagde links in staan.

• Cybertek
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-07-2018
Misschien heb je hier wat aan!?

http://www.gog.com/

Ik weet zo niet of ze ook onder windows 95/98/98se draaien maar het is het proberen waard lijkt me!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Laatste reactie 10 juli 2001, 21:40

Ik denk niet dat ie dit nog leest :+

Steam/XBL: Avioto

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hoewel het goed bedoeld is, is het niet de bedoeling om een topic van meer dan 10 jaar oud te kicken. Daarom gaat er nu maar een slotje op, voordat er meer reactie's komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.