Webspace MET onbeperkt FTP toegang

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:07

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar webruimte, om een website op te zetten. Het is voor een bedrijf, en de maken gebruik van FTP om gegevens over te sturen naar andere bedrijven. De andere bedrijven moet ook dan vervolgends weer gegevens terug sturen via FTP naar diezelfde website.

Ik ben al een tijdje op zoek geweest naar providers die dit bovenstaande ook toestaan. Maar bij velen is het niet toe gestaan om de webruimte te gebruiken als een soort openbare FTP. Zelfs niet nadat er is uitgelegt dat het hier beslist NIET op warez gaat. Het gaat hier namelijk over analyse resultaten (gehaltes en aanvragen).

Weet iemand misschien nog een betrouwbare provider die hier niet moeilijk om gaat doen?

Alvast bedankt!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:36
Kan er niet op lokatie een ftp-server worden opgezet?

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 11:20 schreef Jeroen Blom het volgende:
Kan er niet op lokatie een ftp-server worden opgezet?
Er is geen Kabel aansluiting mogelijk..... Dus om ergends een Dedicated server te huren/plaatsen is ook een optie. Maar dit is wel een beetje overkill, omdat de bestanden maximaal iets van 20 mb innemen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

hoe vaak op een dag transfer je?

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 12:37 schreef xpnick het volgende:
hoe vaak op een dag transfer je?
Van het bedrijf waar ik werk 4 keer per dag.

Vanaf de andere bedrijven die willen weten of er iets op staat, is niet te zeggen hoevaak. Dat kan enorm verschillen. Maar als ik een gok moet doen, dan zeg ik 10-20 keer per dag kijken en/of schrijven.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

je kan toch gewoon aan je klanten een FTP inlog + wachtwoord verstrekken??

Ik snap het probleem eigenlijk niet zo, of zoek je Anonymous FTP dat zal idd zeer lastig worden ..

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-06 15:30
Ik heb zelf een collocated server staan bij widexs.nl ... kost €90,- per maand (dan heb je dus zelf verantwoordelijkheid over de machine). Als het bedrijf dat niet kan betalen dan zijn het wel hele grote krenten. Nadeel is dat de machine dan zelf moet beheren.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op woensdag 13 maart 2002 13:38 schreef paulh het volgende:
Als het bedrijf dat niet kan betalen dan zijn het wel hele grote krenten. Nadeel is dat de machine dan zelf moet beheren.
Waarom meer geld uitgeven dan nodig is?? Daarbij is er weer een extra verantwoordelijkheid bij en als dit proces kritisch is voor het goed werken van het bedrijf zou ik het ook liever uitbesteden met een SLA erbij ofzo.

Maar misschien snap ik de vraag wel helemaal niet??

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

En als je anonymous login hebt dan heb je er zo ook een bende warez opstaan omdat één of andere scanner van een FXP board je FTP heeft gevonden.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op woensdag 13 maart 2002 13:42 schreef HGM het volgende:
Maar misschien snap ik de vraag wel helemaal niet??
In de huidige situatie wordt er gewerkt met een provider (myweb) waar we ook ISDN internet van hebben. Bij dit pakket zit ook 20 mb webspace.

Nu is er een programma gemaak, en daarmee is het mogelijk om data te versturen naar die website via FTP.

MAAAAR, myweb vind het niet leuk dat er door meerdere personen steeds ingelogt wordt op de FTP. Iedereen heeft hetzelfde login/pass.

Daarom ben ik op zoek naar een FTP waar iedereen ONBEPERKT in mag loggen.

Hopelijk is het verhaal zo een beetje duidelijker.

Verwijderd

www.webselect.nl

gewoon aantal hosters bellen en deze dingen voorleggen
Pagina: 1